Gå til innhold
Fiskersiden

Danskene har startet forlengst


sølvreven
 Share

Recommended Posts

Hehe, ja han hjelperen kommenterte også det på youtube-siden. Var en som tilfeldigvis var i nærleiken dette, og endel plunder med å få filmet og berge laksen. Men det går noen sværinger i disse bekkene i Dk hvert år. Men så er det litt lettere å finne de her, enn i svære Gaula i nedreliggende strøk. Er jo "bare" 80 meter brei elv der jeg hovedsaklig fisker ! Begynner å våkne til liv igjen når man ser slike lakser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hehe, ja han hjelperen kommenterte også det på youtube-siden. Var en som tilfeldigvis var i nærleiken dette, og endel plunder med å få filmet og berge laksen. Men det går noen sværinger i disse bekkene i Dk hvert år. Men så er det litt lettere å finne de her, enn i svære Gaula i nedreliggende strøk. Er jo "bare" 80 meter brei elv der jeg hovedsaklig fisker ! Begynner å våkne til liv igjen når man ser slike lakser :-)

Lidt skuffende sæsonstart i Danmark i 2013 men dog nogle bamser.....

Er dog ikke enig med Sølvræven i at det skulle være lettere at finde laksene i "bekkene" ... Tror faktisk at det er lettere at finde laks på klassiske hotspots i Gaula :lolu: end på eks. hotspots Storåen.....da der er hotspots overalt.... :P

Vi ses ved elven....Glæder mig til at gense Norge, fiskevenner og smukke Gaula..... :rolleyes:

Hvis det skulle have interesse :

Laksebørs Skjernå:

http://www.skjernaasam.dk/index.php?option=com_catchreport&task=report_list&year=2013&order_by=weight_kg&order_direction=desc

Laksebørs Storåen:

http://svstoraa.dk/index.php?option=com_mtree&task=listnew&&Itemid=100012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da regner jeg med at du har fikset en DVD til meg, fra fjorårets bravader ? :rock: Men det har du vel ikke hatt tid til. Og jeg kjøper gjerne hjemmelagede danske pølser ! Ikke glem snapsen heller, jeg har bare 8-9 flasker. Blir moro å treffe dere igjen, med blod over det hele :lolu:

Enda en viktig ting: Jeg har ikke sølvfarga ræv. Rev heter det. Sølvrev. (Ræv er på norsk ei rumpe. Engelsk: Ass)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da regner jeg med at du har fikset en DVD til meg, fra fjorårets bravader ? :rock: Men det har du vel ikke hatt tid til. Og jeg kjøper gjerne hjemmelagede danske pølser ! Ikke glem snapsen heller, jeg har bare 8-9 flasker. Blir moro å treffe dere igjen, med blod over det hele :lolu:

Enda en viktig ting: Jeg har ikke sølvfarga ræv. Rev heter det. Sølvrev. (Ræv er på norsk ei rumpe. Engelsk: Ass)

haha rev jaja ok ja det norske sprog er ret morsomt.

Jeg tror at det er min yngre bror der har snakket om noget videomateriale (han har travlt på jobbet pga tur til Gaula meget snart) men jeg har i år som noget helt eksklusivt redigeret en video DVD kaldet "Gaula 2012 -The Movie" som pt. står til mindst en Oscar på Laksefestivalen i Cannes. ;)

Jeg tager en kopi med til dig men vær forberedt på meget private optagelser og hårde kommentarer (specielt om ormefiskere ;-) )

Vil også forsøge at overtale de gamle slagtere/bageren til at tage et par ekstra pølser med til den sultne rev.... :rolleyes:

Knæk og bræk med åbningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.