Gå til innhold
Fiskersiden

Ny ørret stang


Iriepett
 Share

Recommended Posts

Hallais!

Trenger tips til ørret stang til fiske i fjell vatten ala hardanger vidda. Har sett på lawson artic trout 10" 4-16 /6-22 gr eller en 9"4-16, noen som har noen erfaring med disse? Hadde vert ok å ha en stang som og kunne vert brukt til litt SØ fiske! Tar imot tips og forslag med stor glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stangen har jeg selv prøvd, og den er super god! Den er sykt lettkastet på lange kast og en knall god rygg å kjøre fisk på! http://www.guideline.no/9SVTFlI56n_d2Z-0ow_j1X9i_lF14lVBt6705hRfG3g.ips?template=norWebshop;pagesize=12 og denne modellen vil passe godt på både Ørretfiske og SØ fiske; LPXe V2 11525| 11' | 5-25gr. | 258gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv kjøpt Guideline Lpxe v2 Spin 9,6 fot 2-15 gram. Den var på tilbud 17. mai til 1300 kroner, og da måtte jeg bare slå til.

Gleder meg...

Gratulere :) vet du om den er lagd på kaste gram, eller om den fixer oppmtil 20 gr

Takk men gode innispill her aå takker, men Lawson artic trout noen med Erfaringer på disse! Har bare hørt om karboen i disse stengrene er det beste!!så pleas kom med noean erfrainger!! TAKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.