Gå til innhold
Fiskersiden

Innlandsfiske Trondheim-Hølonda


Lehnz
 Share

Recommended Posts

har fått mye fin fisk på Gaustadvatnet iallefall. Bekken mellom Gaustadvatnet og Ånøya er spesielt bra på høsten.

5,2 Kg det var helt sinnsykt. Var dette forbi korsvegen?

Kan ha en liten peiling på hvor det er mulig å få så stor fisk, men de fleste jeg vet av er privatvann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flickr har en app der du kan laste opp bildene direkte fra mobil... så kan du gå inn på nettsiden å kopiere der du får opp bbcode og lime rett inn i feltet her du skriver. litt vansklig å forklare men ganske greit hvis man trykker litt frem og tilbake:) vil gjerne se rapporten så du må bare spørre så skal jeg bidra så godt jeg kan:) er oppvokst på hølonda så det er morsomt å se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått mye fin fisk på Gaustadvatnet iallefall. Bekken mellom Gaustadvatnet og Ånøya er spesielt bra på høsten.

5,2 Kg det var helt sinnsykt. Var dette forbi korsvegen?

Kan ha en liten peiling på hvor det er mulig å få så stor fisk, men de fleste jeg vet av er privatvann!

Ta deg gjerne en tur til den bekken på høsten, men legg igjen fiskestanga hjemme og ta med fotoapparatet i steden.

Den store fiskespisende ørreten som gyter i denne bekken er utrolig viktig for å holde bestanden av småfisk nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.