Gå til innhold
Fiskersiden

Filminnspilling Vestfold


 Share

Recommended Posts

Heisann! :)

Jeg er en gutt på snart 17 år som har drevet med sportsfiske siden jeg var liten. Har alltid vært svært interessert i ørretfiske både i sjø- og ferskvann. Jeg har i mange år drevet med film og går på medier og kommunikasjon hvor jeg nettopp har fullført ett år med fordypning i film og nå har påbegynt ett år med fordypning i foto. Jeg lager mye film på fritiden og i skolesammenheng.

De siste årene har jeg kombinert fiske og film etter beste evne med meg selv. Enten med stillestående kamera på stativ eller med et såkalt "actionkamera" på hodet. Dette blir i lengden veldig kjedelig å se på. Derfor har jeg nå fått andre fiskere med på laget. Jeg filmer og de fisker. Jeg har lenge tenkt å lage en film primert både om sjøørret og ørretfiske. Jeg har i samarbeid med noen fiskere i Hordaland startet med litt filming.

Det jeg nå er ute etter er å finne sjøørretfiskere i vestfold som kunne tenke seg å være med på dette. Det går enkelt og greit ut på at jeg blir med på fisketur og har med kamera. Filmingen vil skje over tid. Ingenting er planlagt. Jeg bare slenger meg på.

Filmen skal ikke lages for noen form for markedsføring etc.. Men blir produsert kun for moro skyld. En eventuelt opplastning på youtube vil finne sted.

Hvis det skulle være noen som vil slenge seg på, så send meg en mail på: thor_oddvar1996@msn.com :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.