Gå til innhold
Fiskersiden

Nybegynner stangfiske.


Doc1
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg er relativt fersk i forhold til stangfiske i sjø.

Har fisket i mange år, men da med tradisjonelt utstyr som hjul og snik med gummimark og fluer.

Har fisket ca 15 år i skarnsundet etter sei, og kjenner forholdene der svært godt i forhold til sei-fiske. ( med hjul)

Jeg har pr nå kun en mindre båt liggende 15 min fra Skarnsundet men planen er og skaffe en litt større en etterhvert.

I den senere tid har jeg fått øynene opp for stangfiske og ser dette som svært interessant, da man har litt flere muligheter til å fiske etter bestemte arter.

Er det noen som kunne gitt en nybegynner en grei innføring i havfiske med stang, og kanskje har noen linker til god informasjon i forhold til navn på utstyr og hva som brukes til hva?

Om noen er interessert i å ta en tur i Skarnsundet med stang blir jeg veldig gjerne med, og stiller båten disponibel kostnadsfritt.

Mvh Daniel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriemodus ennå på forumet så kan ta noen dager før du har utfyllende svar. Trondheim Havfiskeklubb er ett godt tips så lenge. De er jo aktive. Mener de har både egen hjemmeside og egen side på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.