hopingen Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 Adressa meldte fare for oppholdsvær og ensifret vindstyrke så da var det duket for årets første fisketur. Har tidligere hatt flere forsøk etter Havmus på/ved Beian og den var målet denne gangen også. kort oppsummert så ble det 1 Kloskate ( 1kg) første gang jeg har fått det her 2 Taskekrabber 3 Torsk 13 hågjel ( største på 1,1kg) Så ble det ikke havmus denne gangen heller , men neste gang må det bli ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopingen Posted January 7, 2019 Author Report Share Posted January 7, 2019 Å på neste tur ble det Ny art. Havmus 89cm å 1300gram 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BårdogLars Posted December 8, 2019 Report Share Posted December 8, 2019 Den 7.1.2019 at 21.37, hopingen skrev: Å på neste tur ble det Ny art. Havmus 89cm å 1300gram Gøy å se! Hvor på Beian fisker du? Har fisket ved fyret der uten hell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopingen Posted December 26, 2019 Author Report Share Posted December 26, 2019 Hei. For det meste har jeg stått nesten ytterst på moloen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hopingen Posted January 7, 2020 Author Report Share Posted January 7, 2020 I går ble det en tur ut til moloen på Beian igjen. Det ble forsøkt etter havmus og kloskate, men det var ikke mye liv på den siden av moloen ( bortsett fra hvitting) Men på innsiden så ble det en ny art på meg Paddetorsk Fiska også på ei Tangbrosme, men fikk ikke kroken til å sitte.. Neste gang 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BårdogLars Posted January 19, 2020 Report Share Posted January 19, 2020 Tøft! Blir sikkert å prøve der når været blir bedre. Bor på Opphaug så er ikke lange veien dit:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BårdogLars Posted January 19, 2020 Report Share Posted January 19, 2020 Var på ottersbo her en kveld og fikk grei torsk og hågjel. min første:) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts