langnes Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 (endret) Menig fiskebolle og jeg skulle prøve ålen i går kveld, men med sterk og kjølig vind var ikke trua på det høyeste... Men fisk blei, absolutt... Fiskebolla fyller vel ut tenker jeg... Blei ny pers på han, etter utmerkende guiding... Spent tenker jeg.... Endret September 20, 2006 av langnes Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 tulling! fortell mer da! ..... Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menig fiskebolle Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ble ingen specimen suter akurat Men NY art ble det! Min nr. 43 . Ingen kjempe,men morsomt var det.Fisken tok en rekebit fisket med gliderig.Ellers fikk Langnes to stykker,begge større enn min, men ikke mye å skryte av. Takker Langnes for guiding og Glenn-Roger for godt selvskap. PS:Fiska i Årungen, så denne rapporten bør egentlig flyttes. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PRH Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kule fisker disse suterne. Når vi er inne på det, hvor lenge har de vært å finne i Årungen? Første gang jeg hører om slike herfra. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim andre Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 gratulerer med ny art ! omtrent samme størrelse som min pers... . er det vanlig å få de på reke? Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langnes Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kule fisker disse suterne. Når vi er inne på det, hvor lenge har de vært å finne i Årungen? Første gang jeg hører om slike herfra. hei. det vet jeg ikke, men har hørt rykter om utsetting for flere år siden. De største suterene jeg har hørt om fra Årungen har ikke vært større en 1,6-7 kg. men de vokser jo..... gratulerer med ny art ! omtrent samme størrelse som min pers... . er det vanlig å få de på reke? Morsomme fisker selv om størrelsen ikke er så stor. En kamerat fiska etter ål i sommer, og da beit de hele tiden, på reke... så de er nok glad i det. fiskes det ikke bed boilies med skalldyr smak/lukt? trur da det.. Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorEH Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 De største suterene jeg har hørt om fra Årungen har ikke vært større en 1,6-7 kg. men de vokser jo..... Hehe... så mye større enn 7kg blir de vel ikke Svar på innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts