Gå til innhold
Fiskersiden

På tur etter Bømlo-borren.


Helge S
 Share

Recommended Posts

I ettermiddag var eg ein tur på Bømlo for å prøve å få eit par borrer. Først prøvde eg inne på eit grunntvatnområde der vi har fått nokre havabbor tidligere. Det var veldig mykje drit i sjøen der så det var håplaust.

Eg flytta meg til ein kai der det var djupare og ikkje så mykje flytetare og gras i overflata. Eg begynte å fiske med sluk og på første kastet kom det ein heil stim med havabbor etter. Den eine etter den andre angreip sluken men bomma. :) Eg henta fluestanga og tenkte at no skal det bli borre til middag i morgon. La ut flua og begynte å trekke inn og fleire HA var oppe og snudde bak flua. Dette skjedde fleire ganger. Eg bytta flue, prøvde sluk igjen men ingenting hjalp. Etter ei stund forsvant borrane og eg enda opp med 3 lyr. :P

På det meste såg eg 10-15 HA samtidig og til saman sikkert 30. Det var alle størrelser fra under kiloen til minst 3 kg. Nakkehåra reiste seg då den største kom i full fart etter flua og det dunka godt i brystet.

Det blei ingen borrebilder idag men i morgon skal Even, aasvik og eg prøve på nytt så kanskje ...........

Ein flott svanefamilie var bortom ein tur så det blei eit par trøstebiler av dei:

230920062042083Bj4X3W79mcC.jpg?69

23092006204208bKgJ6pr5DiGj.jpg?62

Svanefar.

23092006204208kP42XwThlSav.jpg?67

Svaner i motlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag var eg ein tur på Bømlo for å prøve å få eit par borrer. Først prøvde eg inne på eit grunntvatnområde der vi har fått nokre havabbor tidligere. Det var veldig mykje drit i sjøen der så det var håplaust.

Eg flytta meg til ein kai der det var djupare og ikkje så mykje flytetare og gras i overflata. Eg begynte å fiske med sluk og på første kastet kom det ein heil stim med havabbor etter. Den eine etter den andre angreip sluken men bomma. :angry: Eg henta fluestanga og tenkte at no skal det bli borre til middag i morgon. La ut flua og begynte å trekke inn og fleire HA var oppe og snudde bak flua. Dette skjedde fleire ganger. Eg bytta flue, prøvde sluk igjen men ingenting hjalp. Etter ei stund forsvant borrane og eg enda opp med 3 lyr. :huh:

På det meste såg eg 10-15 HA samtidig og til saman sikkert 30. Det var alle størrelser fra under kiloen til minst 3 kg. Nakkehåra reiste seg då den største kom i full fart etter flua og det dunka godt i brystet.

:P Med blikkstille vatn og 20+ i lufta var vell dette ein stor oppleving uansett, Helge. Sjølv har HAen gjeve meg mange aha-opplevinger der i sommer; HAen her vest er ikkje lik dei på austlandet når det gjeld hastighet på floga eller skjyhet . Det er tydeleg at HAen er meir allsidig i mattillgangen her enn det som er dokumentert austafør! Men imorgon er ein ny dag med nye moglegheiter og ny von! :P :POg dersom våre antakelser er rett kan me skrive historie og, men då treng me flaks og mykje godvilje frå resten av FS- medlemma!

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bergegylte vi fiska etter. HAVABBOR

:D

:) No vart ikkje dagen nett som eg hadde håpa på då eg vart innlagdt på sjukehus kl 0830. Men me gjev oss ikkje så lett og resten av fiskehausten vert tillagt HAfiske! Dersom me kjem i land med planane våre vert det skrive stooooor historie her på FS, meir vil me ikkje nemna då fallhøgda er ernorm1 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ser da ut som en berggylte på det nederste bildet? eller kan jeg legge til Ha på artslista mi..... ;):D

:lol: Kim A, det er ein fordel å lesa alle innlegga; med alle linjene , før ein sender avgorde eitt innlegg :) Når det er sagt er du hjertelig velkommen på besøk til oss for å få alle arter du strid med å få landa(blålange,HA,brosme ol.) :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svaret mitt er jo et svar på svaret til øysteiin sitt svar. han referete til fisken på det nederste bildet, ikke HA.

og jeg klarer selvsagt ikke å la vær å tulle litt...

ikke meninga å ødelegge tråden, for det er utrolig spennende å lese om fangstene/turene deres... :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svaret mitt er jo et svar på svaret til øysteiin sitt svar. han referete til fisken på det nederste bildet, ikke HA.

og jeg klarer selvsagt ikke å la vær å tulle litt...

ikke meninga å ødelegge tråden, for det er utrolig spennende å lese om fangstene/turene deres... :lol::D

Greit nok KIM, men invitasjonen står ved lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.