Gå til innhold
Fiskersiden

jerke revo??


Recommended Posts

Har kommet tre typer av denne snella, om alle modellene er å finne i Norge vet jeg ikke. Jerk snelle eller ikke, det er i hverfall en lavprofil multirulle. Jeg har kjøpt meg den mitterste modellen og den bruker jeg til abborfiske.

Hva den tåler er et annet spørsmål og det er vel vanskelig å få svar på så lenge de er såppas nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet tre typer av denne snella, om alle modellene er å finne i Norge vet jeg ikke. Jerk snelle eller ikke, det er i hverfall en lavprofil multirulle. Jeg har kjøpt meg den mitterste modellen og den bruker jeg til abborfiske.

Hva den tåler er et annet spørsmål og det er vel vanskelig å få svar på så lenge de er såppas nye.

holdt på å å kjøpe en til jerk bruk men ombestemte meg i siste liten,var litt skeptisk. det er ingen av de tre modellene som finnes nå jeg mente,det skulle visstnok komme en ny som var spes. for jerk fiske..men det var kanskje bare rykter å spekulasjoner,ikke sett noe om det noe annet sted hvertfall...

Endret av jerk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du går inn her å søker på revo http://www.fiskesnack.com/ så vil du få en del erfaringer/svar.........

http://www.tackletour.com/reviewabugarciapreview08.html

fannt dette. noen nye modeller..fine sneller er det det hvertfall,må nok bli en sånn til lett jerk etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.