Jump to content
Fiskersiden

Search the Community

Showing results for tags 'sjøfiske'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • FANGSTRAPPORTER OG DISKUSJONER
    • Artikler & eksterne nyheter
    • Oslo-området
    • Østlandet
    • Sørlandet
    • Vestlandet
    • Midt-Norge
    • Nord-Norge
    • Utlandet
    • Miljø, forvaltning og forskning
  • Konkurranser
    • Rapportkonkurranse 2016
    • Gjennomførte konkurranser
  • FISKETEKNIKKER
    • Ørretfiske
    • Sjøørretfiske / Havabborfiske
    • Laksefiske
    • Fluefiske
    • Kasteslukfiske
    • Havfiske
    • Predatorfiske - Gjedde abbor gjørs
    • Meitefiske
    • Trolling
    • Isfiske
    • Kystmeite
    • Microfiske
  • ANNET UTSTYR
    • Fiskeutstyr
    • Bekledning
    • Tilleggsutstyr
  • ANNONSØRFORUM
    • Annonsørforum
  • Velkommen
    • Informasjon fra Fiskersiden.no
  • DIVERSE
    • Forbrukerforum
    • Bok/Tv/Video/Blader/Foredrag/Kurs
    • Forskjellig
    • Gode tips
    • "Verkstedet"
    • Artsidentifisering / Artsdiskusjon
    • Open forum for non Norwegian speakers
  • INTERNE SAKER
    • Om fiskersiden.no og forumet
    • Fiskersidentreff og lokale treff
    • Testforum

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Bosted


Interesser

Found 1 result

  1. Eg flytter te kristiansund nå i slutten av oktober, grunnet ny jobb ! Då eg ynskjer å oppdriva og halde fram med mine friluftsaktiviteter som blant anna sjøfiske. Ser eg meg etter populære/upopulære fiskeplasser. Når eg seier upopulære fiskeplasser meiner eg fiskeplasser der ein kan stå i fre og ro og kunne setta opp teltplass. Samt oppleva naturen/fugleliv. Eg pleier stortsett slå opp telt og fiske over fleire dagar. Eg fisker med stang og haspel. Fisker etter Torsk, lyr og Sei. Primært Torsken eg er ute etter. Torsken er ein ganske spennande fisk for meg ! Sjølv om det er lite liv, men tungt ! Eg er mest aktiv på høsten/vinter og vår når det kommer te fiske frå land. Kom med tips til plasser eg absolutt bør prøva meg å oppsøka! Det kan godt også vera krevande plasser, er glad i nokre utfordringer av og te!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.