Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyr Svinesund eller Nordby


ovejan
 Share

Recommended Posts

Dra på begge stedene anbefaler jeg. Norbys har halv pris på så og si hele butikken(gamle senteret ikke det nye) Sluker, div wobblere, sene, korker etc er lurt og kjøpe der. De har også ett greit utvalg i stenger men i det billigere sjiktet.

Det nye Norbys har en STOR butikk nede i underetasjen. Mye snacks der...

Drar du på svinesund så kjør til venstre for hønan agda. Bra utvalg.

Men måtte jeg velge så hadde det blitt klart norbys[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to butikker på Nordby, Bazaar Outlet ved Mc Donalds og i under etg. på Nordby shoppingsenter er det Allride som er ok, men største butikke er som nevnt over til venster for hønan agda på gamla svinesund. Og så er det en ved den store pølsa i brød på svinesnd som er ganske liten.

Tips. Kjør over den gamle brua til sverige da er det gratis!

og kjør den nye på veien hjem da er det ikke kø! [ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Vurderer en tur dit nå på mandag ... noen som har vært der i det siste (tråden ble startet for drøye 5 måneder siden)?

Det er kanskje ikke så voldsomt mye tilbud nå som sesongen står for tur? ... Er i utgangspunktet på utkikk etter multisene på storspoler, men det ender jo alltid med så mye mer (nyttig og unyttig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der senest i går. Sigmaskin Väst på marknaden, mener jeg reklamerer med fireline for 199.- for de vanlige spolene som koster 250+/- her hjemme, vet ikke om de har storspoler. Var ikke innom den andre fiskebutikken på Marknaden, den til høyre når man kjører inn.

Sigmaskin har og så og si alt som Rapala har i sverige, og noe var på halv pris. Ellers så la jeg ikke merke til spesielle tilbud.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.