Gå til innhold
Fiskersiden

Nattfiske Havmus,Hågjel,Piggskate og Ål.NY:Bilder!


Vilhelm
 Share

Recommended Posts

Takker for alle gratulasjonene[ :D ]

Dette er en natt som kommer til å bli husket lenge ja...

Det blir vel så jeg "sleper" med meg Vilhelm i kveld også for å prøve mere etter havmusa,men Vilhelm er jo så vanskelig å få med seg[ :) ][ :P ][ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cato

sitat:Opprinnelig postet av westside

Ja seff masse grattis til Namsenlaks også!! Sinnsyk pen Havmus, vakker fisk og Horngjel er ikke rent lite pen den heller [ :) ]

Forhåpentlighvis en skriveleif...

Hihihihi Hågjel seff, altfor sent på natta og mye duppfiske må være unnskyldningen [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk tilbake i Salhusfjorden i fjor, ble liggende på bunnen så eg kunne se den i nesten 1 time før den endelig forsvant videre, får håpe at den klarte seg. [ :) ]

Er alt for lite flink til å ta med meg kamera når eg er på fisketur[ :) ]

Fisket egentlig etter lange, men syntes den var ganske stor i forhold de eg hadde fått før, derfor ble den veid før den gikk tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i hverfall 1 som var over 2,5 i Salhusfjorden for ca 1 år siden [ :D ] (og der det er 1 er det jo ofte flere ? )

Fisket egentlig etter Lange, da eg har fått lange på 14,5 på samme stedet før, problemet er at det er litt for lett å sette fast der, prøvde for 1 uke siden, og fant endelig ut hva det er som "spiser" tacklene mine på stedet, 3 Pigghå komm opp med "trynet" fullt av garnrester. [ :) !]

edit: Må jo huske å gratulere med fangsten, er jo virkelig imponerende fangst med målrettet fiske, har sjøl bare fått artene som bifangst. [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.