Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedde 19.10 i Øyer'n


thoger
 Share

Recommended Posts

Unnskyld.. Skal prøve '/' neste gang :-)

Men hvis *JEG* hadde fått 19,10-kilos gjedde i Øyer'n kan jeg love deg at tittelen hadde hatt vesentlig flere utropstegn i seg..

Men, men.. Det er lov å håpe, skal tilbake til uken samme sted. Driver ennå innkjøring av gummibåten. grei sak, men man må tilvennes. Bl.a. i å begrense omfanget på medbragt bagasje. Har nå skviset det viktigste gjeddeutstyret inn i den minste fiskevesken. Termos & matpakke tror jeg det må slepejolle til for å få med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Måler du dette skipet i fot eller cm? [ :) ]

Langskipet er en "Seahawk 300", men jeg skulle like å se den som tar den ut på sjøen..

8 fot/240 cm påstår de, men det er utenpå. Inni (på innsiden av 2 flytekammere) har jeg såvidt plass til å strekke ut beina. Den miste veska på ca 20 cm bredde får akkurat plass i enden.

Fordelen med herligheten er at den veier 8 kg (+dregg & årer), så den kan bæres et stykke, og er liten nok til å kunne bo permanent i bilen, i tilfelle det må hurtigfiskes. Den har to stangholdere, vinklet godt nok til at to stenger faktisk ikke går i hverandre (før det går fisk på en av dem).

Ellers håper jeg det er god gammeldags dysleksi som råder i forumet, det var ikke min mening å sette i gang fantasier verken om 1'ern eller 2'ern.. (men jeg skal passe bedre på tegnsettingen heretter, kan jeg love) [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.