Gå til innhold
Fiskersiden

Shopping i Barcelona


Bunker
 Share

Recommended Posts

Da er det 17 timer til jeg sitter på flyet retning Spania[8D]. Skal innom flere steder (har ikke med fiskestang).

Noen som har noen tips til gode foretninger for utstyr i Malaga, Valencia eller Barcelona?

Jeg har ikke allverdens med plass i bagasjen, men håper å få kjøpt en god del takkeljuggel av ymse sort, forhåpentligvis til en mer fornuftig penge enn her hjemme.

Ellers sier jeg god ferie til meg selv, og håper Oslofjorden er på høyden når jeg er tilbake, i slutten av november,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg glemte helt aa leite etter grauvell sjappe. Men fant ei game fisher shappe butikk som foerte grauvell og MYE annet. Mye utstyr til stooorfiskfisking, med wobblere paa stoerellse med en medio trymtorsk som saa ganske kule ut. Jeg sikta paa smaa poser med ting bak disken. Alt var litt billigere enn hjemme. De hadde mye stenger og sanne sveivedingser ogsaa men det blei litt mye. Jeg kjoepte en soet slukboks og fyllte opp med juggel, soekker, kroker, svivler og mye annet. Skal bli litt takkelbinding naar jeg kommer hjem om to dager, og rett til fjorden antar jeg. Legger ut adressen her hvis noen skulle trenge den en gang.

Game Fisher

Doctor Aiguador 6

08003 Barcelona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Nei, men jeg har et annet stalltips når du skal ha den beste middagen du har smakt! Ikke er det dyrt heller, bare ekstremt bra.

Besøk restauranten Rincon de Aaragon!

www.barcelone-on-line.es/rincon

Adr: Carmen 28 (sidegate til La Rambla)

Bestill lammelår eller lammesadel! Husker ikke hva slags poteter vi bestilte til, men mener å huske at det var en slags variant av fløtegratinerte. Lot de ansatte ta seg av vinvalget.

Har spist der tre ganger, og har omtrent grini når jeg går på ramma etterpå! Unngå for all del å spise ute på La Rambla. Maten der er dårlig og dyr. Se dessuten opp for lommetyver og svindlere som skal ha deg med på terningspill etc. Er du rå blir du med på å spille bare de første rundene mens de lar deg vinne, deretter takker du for deg med gevinst i lomma. Da blir de grisegærne! :unsure:

Når det gjelder sjapper for utstyr, sjekk med Sollien på forumet, men jeg ville ikke gått inn med store forhåpninger om billigsalg på Stingsilda, Sølvkroken Spesial, Telemarkskongen og Olsen med dobbelkrok...

:blush:

Men mye annet du ikke får i Norge vil du finne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei, men jeg har et annet stalltips når du skal ha den beste middagen du har smakt! Ikke er det dyrt heller, bare ekstremt bra.

Besøk restauranten Rincon de Aaragon!

www.barcelone-on-line.es/rincon

Adr: Carmen 28 (sidegate til La Rambla)

Bestill lammelår eller lammesadel! Husker ikke hva slags poteter vi bestilte til, men mener å huske at det var en slags variant av fløtegratinerte. Lot de ansatte ta seg av vinvalget.

Har spist der tre ganger, og har omtrent grini når jeg går på ramma etterpå! Unngå for all del å spise ute på La Rambla. Maten der er dårlig og dyr. Se dessuten opp for lommetyver og svindlere som skal ha deg med på terningspill etc. Er du rå blir du med på å spille bare de første rundene mens de lar deg vinne, deretter takker du for deg med gevinst i lomma. Da blir de grisegærne! :blush:

Når det gjelder sjapper for utstyr, sjekk med Sollien på forumet, men jeg ville ikke gått inn med store forhåpninger om billigsalg på Stingsilda, Sølvkroken Spesial, Telemarkskongen og Olsen med dobbelkrok...

:blush:

Men mye annet du ikke får i Norge vil du finne der.

Fikk handlet litt småsaker, men turens høydepunkt var Rincon de Aaragon.

Tusen takk for tipset. Lammekjøttet var topp og ble bare slått av grillet geitekje.

God vin og kjempeservice. Skal tilbake der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.