Gå til innhold
Fiskersiden

Fin dag i Rørvika - ny art på Linn --> Bilder


westside
 Share

Recommended Posts

Idag hadde jeg endelig litt fri jobb og alt mas og var på tide med en tur til Rørvika igjen. Været var vedlig fint for en gangs skyld på flere uker med vind og regn, så madammen ville ut å fiske og jeg er så klart ikke vansklig å be. Jeg ville ha noen nye gyltefisk perser siden hun slo min pers på Berggylt med 30 gram sist gang hun var ute alene med noen venninner - da dro hun en Berggylt på 1290 gram.

Vel ute så begynte vi å kaste ut tacklene og ventet på respons og det tok ikke lang tid før det beit på både Berggylt og Blåstål i alle størrelser, men noen form for pers ble da ikke.

Etter en stund fikk Linn et lite napp og fast fisk, hun sier ifra litt oppgitt at denne er liten. Men når den kommer opp til overflaten er det jo en helt ny art for henne og..... for meg [ :( ] som ikke har fått denne før, HVIS det ikke er en vanlig Ulke da - så trenger litt hjelp til denne folkens - Hva slags Ulke?:

111120051424hNDW28trjb3tIZhQUa.JPG?54

111120051436GWndPGbG81VNu7mazB.JPG?30

111120051452JpdA3jk986EFeKrwXQ.JPG?4

111120051447AFwooanuMhs6kqd8Fm.JPG?76

111120051442ieQRMbPamgzHxYtLLY.JPG?66

30 gram veide herligheten og var klart dagens høydepunkt [ :) ] Er ikke alltid størrelsen det kommer an på (når det gjelder fiske da [ :D ])

Alt i alt en fin dag på fisketur, selv om jeg er kanskje noe misunnelig da [ :) ]

111120051459NEgdBbb8y8eJZIS9dp.JPG?47

Pen Blåstål

111120051404BAHtJ6AYyLz9uymS6L.JPG?100

111120051410qP6ylTM8DNFDjiC786.JPG?52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Hva er Linn og hva er dvergulke [ ;) ][ ;) ]

Grattis alle sammen, en fin ting å bruke fridagen på

Gratulere med ny art [ :( ][ :) ]

Hva føler du på det siste bilde ?

Bare en ren dose missunelse over Dverg Ulken til maddamen [ :) ] Åssn d? Så jeg rar ut? [ :D ]

Skal takke for alle gratulasjonene fra Linn [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.