Gå til innhold
Fiskersiden

Huff...hurk...hark..


Matthew
 Share

Recommended Posts

sitat:Hehe. Har de fremdelels Karmøy som "default" på bostedskommune på dimmepapirene der oppe?

Det vet jeg ikke. Fikk aldri noe dimmepapirer. Sa bare til presten at jeg ikke ville være der og fikk beskjed tilbake om at bussen går om en halvtime[8D] Fikk uansett ikke lov til å forlate leiren før etter 4 uker så fisking hadde det ikke blitt noe av på en stund og som remy sa er det bare gærninger oppi der. Glad jeg er hjemme igjen![ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Matthew.

Synes litt synd på deg nå gitt, må si det[ :o )] Hehe.

Skjold er en DRITT leir, men jeg skal love deg bra fiske i Barduelva, bare spør undertegnede[8D][ :D ][8D][ :D ] Bare å sende meg en PM når den tid kommer så skal du få fiske plasser i fleng.. Kanskje jeg blir med en tur?? Ikke godt å si.

Jeg er selv stasjonert på Bardufoss Flystasjon som brann befal( Grenader) Så det er ikke lange betan fra Skjold til Barduelva[ :D ][ :D ]

Lyke til uansett hvertfall.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av elPerro

Jaja, Barduelva er i hvertfall verdt et besøk...

http://www.fluefiske.net/album/displayimag...album=24&pos=14

http://www.tommysfluefiske.com/fisketurer....20&view=gallery

elPerro

Ja, flott hjemmeside.Morsomt å kikke på bilder og rapporter fra min favorittelv, og da fra samme periode som jeg var på ferie der oppe i år(26/6-040804).Jeg har forøvrig massevis av bilder fra fisk jeg fikk der oppe i år, så hvis dere er intersessert, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.