Gå til innhold
Fiskersiden

Raptor


RobertL
 Share

Recommended Posts

Raptor kan fungere glimrende til sjøørret, makkeren min Lars fikk en på 7kg i våres i Simris.

Grønn/blå og popkornfargen har fisket klart best for oss.

sitat:Opprinnelig postet av RobertL

Noen som erfaring med raptor til sø trolling? Gjerne link eller bilde av en raptor..

Ikke noe problem å få tak i Raptor, henger i hylla på jobben[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt hårt med raptor i Venern. Den har en fantastisk gang og huggen som kommer er ofte "hysteriske"[ :P ][ :D ] den større raptorn får jeg bare gjedde på men modell mindre er såååååååååå giftig, sal 25 og forskgrønn har vært konge farger for meg....Sorrry men har ingen lenker.. kjøpte mine fra sporting den gangen de fanns..tror at de kanskje går å få tak i danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest La Dolce Vita

Var inom Topp-Fritid i går och snackade med Pål. Under snacket rotade jag i en korg och hittade massor med raptor i fina färger. Kommer inte ihåg priset men slå en pling till Pål så skickar han dem säkert på posten.

Enligt mina fiskekamrater ska man passa sig för att gå för fort med dem då de inte tål mer än ca 2 kop innan de gör skatbo av dina linor. De är i grund och botten en Apex av metall och alla som har sett en Apex in action vet att de linorna man använder då kan man lika gärna kasta efter ett par tre turer.

Köpte givetvis ett gäng när jag hittade dem... Ska prövas i morgon[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:cb Postet - 15/12/2005 : 22:55:06

--------------------------------------------------------------------------------

Mener å huske at gutta opplevde bøyde og nesten brukne Raptorer etter heftige fighter. Kanskje ikke verdens beste materiale i de.

sitat:La Dolce Vita Postet - 17/12/2005 : 16:36:28

--------------------------------------------------------------------------------

Enligt mina fiskekamrater ska man passa sig för att gå för fort med dem då de inte tål mer än ca 2 kop innan de gör skatbo av dina linor. De är i grund och botten en Apex av metall och alla som har sett en Apex in action vet att de linorna man använder då kan man lika gärna kasta efter ett par tre turer.

Köpte givetvis ett gäng när jag hittade dem... Ska prövas i morgon

Selvfølglich må man ha...[ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.