Gå til innhold
Fiskersiden

Andaman 2006- Fullbooka


Tor Ola
 Share

Recommended Posts

Heisann..

Da er begge gruppene til Andaman mars 2006 fylt opp. En svenske tok den siste plassen..

Hvis noen er interessert i tur i 2007, hadde det vært kjekt om dere hadde gitt meg beskjed, så veit jeg sånn ca hvor mange fiskedager jeg skal forhåndsbestille av kapteinen..

Men nå er det ismeite som gjelder :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får holde dere unna eventuelle tsunamier. Ellers vet jeg om to som nok er temmelig gira for den turen. Krister snakker knapt om noe annet, og vil tro at hvilepulsen til Helge ikke er helt på Bjørn Dæhlie-nivå den heller. Har 1000 meter 140-punds wire og 1000 meter 200-punds wire jeg nok må sende med litt av. Dere får få opp de største denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Ingen som er gira her vel[ :P ] Krister dealer i Big Game haikroker, jeg har bestillt hele sortimentet til Shimano omtrent. Vi kommer til å ha med minst 25 stenger nedover. Totalt blir det ihvertfall 1 videokamera og 5 speilreflekskamera. Vi har også med mengder av poppere på størrelse med bullterriere. Så får vi bare se om kreftene holder til fiske når vi kommer ned[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

sitat:Opprinnelig postet av Rolf

Jag befinner mej på Andamarerna under jan o feb 2006 önskar komma med på någon tur från tex Port Blair finns det några förslag?

Hoppfull strandfiskare

[ :P ][ :D ]

Hei Rolf,

Båten vi skal være med ut er såvidt jeg veit den eneste som tar fiskere med ut på havet rundt Andamanøyene, og han er fullbooka hele vinteren, så der har du ingen sjanse til å få napp..

Eneste jeg kan foreslå, er at du får spørre om å få bli med en mindre båt ut og kaste litt etter Giant Trevally, barracuda etc..

Det er generelt lite tilrettelagt for sportsfiske på Andamanøyene..

Tor Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket neppe er en ulempe for de få utvalgte som får tatt turen ned dit. I andre enden av skalaen har man jo Kanariøyene. Mange båter - lite fisk. Tor Ola: med mindre dere har investert i noe dugandes får dere dele på et gromt fightingbelte. Har ordna det slik at Krister får lånt med seg et Braid Power Play. Kan være svært kjekt å ha dersom det drar seg på noe digert. Funker på selv det drøyeste. Alt av BM blir derimot med uti syd-Atlanteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av cb

Hvilket neppe er en ulempe for de få utvalgte som får tatt turen ned dit. I andre enden av skalaen har man jo Kanariøyene. Mange båter - lite fisk. Tor Ola: med mindre dere har investert i noe dugandes får dere dele på et gromt fightingbelte. Har ordna det slik at Krister får lånt med seg et Braid Power Play. Kan være svært kjekt å ha dersom det drar seg på noe digert. Funker på selv det drøyeste. Alt av BM blir derimot med uti syd-Atlanteren.

Strøkent med et fightingbelte, Cato...En av gutta på fjorårets tur fikk utslett under den ene armen pga at han hadde stanga plassert der under kjøring av fisk [ :P ]

Når det gjelder forslaget fra Lars M om turer fra Phuket så blir det kanskje litt langt å reise et par døgn med båt fra Port Blair og over til Thailand..[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.