Gå til innhold
Fiskersiden

TJUVFISKE og annen lavmåls aktivitet.


Saninho
 Share

Recommended Posts

Jeg leser side opp og side ned om diverse ulovlig fiske som truer vår unike natur og muligheten for å høste gode opplevelser av den i tida fremover. Garnfiske in elver, dumping av uønsket fisk, grovt overfiske av torskestammnen osv. Tilfeller av denne type aktivitet virker dagligdags. Det utredes i hue og ræva hva man skal gjøre med slike problemer, og noen blir sikkert straffet for sine handlinger, men jeg tipper at gevinsten for tjuvfiskere er betydelig større enn straffen de får den ene gangen de blir tatt... All miljøkriminalitet er en global sak, og bør straffes deretter. Jeg har aldri hatt fanatiske oppfatninger om naturvern, men jeg får en inderlig lyst til å ta de svina!!! Hva kan hvermansen gjøre? Noen forslag? Både saklige og usaklige idèer ønskes velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei.......... la garnet stå i fred.

Mistenker du at garnet er satt ulovlig, skal du kontakte politi, naturoppsyn eller aller helst media!

Man skal huske det, at for noen er garnfiske en stor glede, jeg kjenner folk som gleder seg hele året til de skal fange ørret i garn nå på sensommeren. Selv har jeg tidligere fisket med garn, not, teiner, ruser og liner, and ITS ALL GOOD! (roping ja)

Selvsagt! forutsatt at de er lovlig satt og merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.