Gå til innhold
Fiskersiden

Hett Tips for de som vil gjøre ett kupp


Remy
 Share

Recommended Posts

Hei Remy........Utrolig mye gratis reklame her for et visst firma selv om dere tar betalt fra andre å reklamere her. Om man er redaktør så synes jeg at man bør være litt mere nøytral selv om dette skal komme medlemmene til gode. Da får heller andre komme med tips eller de selv annonsere her på lik linje med de andre.

Jeg ville reagert på dette om jeg var annonsør her på fiskersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av fiskekongen

Tror nok det hadde kommet frem på forumet, om andre annonsører hadde hatt 50-80% på fiskeutstyret også!?

Men den butikken annonsør her på forumet, eller er det noe som jeg ikke har fått med meg.

Det er jo fint at det kommer medlemene til gode men....

Hva ville dere si om dere brukte penger på markedsføring i et avis eller et blad og på samme side går redaktøren ut og sier: kjøpe hos XXX istedet for der er det billigere. Jeg vet iallefall at der ville ikke jeg bruke mine markedsførings kroner.

Det er helst fint om det kommer frem at en annonsør har rabatter, men skal en ikke annonsør få samme oppmerksomhet fra redaktøren?? Bare rabatt satsen beviser at det er en kunstig høy prissetting i Norge på fiskeytstyr, men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Sportfiskeren

Hei Remy........Utrolig mye gratis reklame her for et visst firma selv om dere tar betalt fra andre å reklamere her. Om man er redaktør så synes jeg at man bør være litt mere nøytral selv om dette skal komme medlemmene til gode. Da får heller andre komme med tips eller de selv annonsere her på lik linje med de andre.

Jeg ville reagert på dette om jeg var annonsør her på fiskersiden.

Reager så mye du vil du, helt greit. Men for det første var det bare noe jeg ville si fordi jeg følte at de fleste som bor geografiskt i nærheten vil dra nytte av det, nr to så annonserer ikke de her, nr tre så har ikke DE annonsert tilbudet. Skjønner ikke helt kritikken din for at man legger ut tips om hvor man kan få tak i billig utstyr i en kort periode. Det er opphørs salg der og salget varer visst ut denne mnd før de legger ned butikken. So much for that promotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Sportfiskeren

Hei Remy........Utrolig mye gratis reklame her for et visst firma selv om dere tar betalt fra andre å reklamere her. Om man er redaktør så synes jeg at man bør være litt mere nøytral selv om dette skal komme medlemmene til gode. Da får heller andre komme med tips eller de selv annonsere her på lik linje med de andre.

Jeg ville reagert på dette om jeg var annonsør her på fiskersiden.

[?][?][?][?][?][?]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er uansett at hvis en annonsør hadde betalt dyrt for annonseplass, så kom redaktøren og proklamerte for en annen annonsør, så er dette dårlig presseskikk. I dette tilfellet dreide det seg ikke om annonsører slik jeg har sett det, og saken er derfor mindre interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.