Gå til innhold
Fiskersiden

Lawson Norwegian 14"


Brodern
 Share

Recommended Posts

Jeg kjøpte meg en slik her om dagen, halveis på impuls.

Siden jeg ikke hadde en slik tenkte jeg kanske det kunne være lurt.

Skulle egentlig ha en Berkley Lightning 12", men den blei for myk, og for puslete så jeg tok Lawsonen isteden. den tar også kastevekter opp til 120 gram, og det passer meg perfekt.

Dette er jo en triggerstang, og jeg skal bruke den til Ambassdeur Rocket, 6000. det burde jo funke ?

Men spørsmålet er vel om dette er ei bra stang eller om jeg bare har kjøpt noe dritt ?

Jeg har en Lawson 10" etellerannet, den er fin i sjøen, men utrolig snevert snellefeste som kun lar meg bruke ei sølvkrokensnelle i str 6000, Shimanofoten er for høy så den passer ikke !!

Etter en mail til Seeberg forteller dem meg kun at dette er en en 14" 3 delt Triggerstang, som kommer med tube og trekk, og pris rundt 2500kr. Det vet jeg jo siden jeg har kjøpt den! Og videre sier dem at stanga ventes inn til Jesting sport i Mars ! Hm, den henger på veggen her nå ihvertfall.

Jeg betalte 1300 hos Jesting, så prisen var det iallefall ikke noe å si på. Hvis den er bra da [ :P )]

Men er det noen som vet litt om denne så hadde jeg satt pris på det. Kanskje best å spørre før man kjøper, men pytt pytt. Gjort er gjort osv.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.