Gå til innhold
Fiskersiden

Flott Sjøørret i Romsdal


robertar
 Share

Recommended Posts

Noen ganger er det "nesten" like gøy å være kameramann:

De to første bildene er av en sjøørret på 3.8 kg som Ola Thue fikk på en svart Zonker flue og 0.38 fortom i Isa. Elva er krystallklar med litt grønnskjær, Denne ørret gikk for å drepe, ikke særlig sky denne altså. Etter 4-5 voldsomme utras fikk jeg håvet den for han.

Det siste bildet er av en sjøørret eller "kludd" som de sier i Sunndalen. Elva heter Litjdalselva. Den også ble tatt på en svart Zonker litt ut på kvelden. det var ikke så mørkt som det ser ut til på bildet. Ørreten var 3 kg. Fiskeren heter Robert Løvik , og han brukte vel mellom 5-10 min på å få den inn til land, slik at jeg fikk tailet den.

%f8rret_ivann.jpg

%f8rret_ola.jpg

%f8rret_robertL.jpg

I helga går turen til Rauma og fiva... det blir tatt meget stor sø der hvert år.. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fisket du på oversiden av broa? Mange som har mistet fisk på at den har rast under og ned akkurat der. Det blir vel fler turer i år inn ditt, elva er åpen til 1 okt. men de skal stenge kranene fra kraftverket fra 2 sept. til 12 sept. Tror det kan være veldig lurt å stå klar på den første floa etter de har startet opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.