Gå til innhold
Fiskersiden

Isen i helgen ?


link
 Share

Recommended Posts

Blir sikfiske i brakkvann på meg til helga(Nå er det tida!!), er meldt knall sol på både lørdag og søndag, og henholdsvis -3 og 0 grader.[ :) ]

Fikk 2 fulle bæreposer på en tur i fjor vinter på denne plassen, fra halvkiloen til 1,5! Det bør prøves nå.Men sjøørreten er jo på hugget om dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av SCOTT_3

Blir sikfiske i brakkvann på meg til helga(Nå er det tida!!), er meldt knall sol på både lørdag og søndag, og henholdsvis -3 og 0 grader.[ :) ]

Fikk 2 fulle bæreposer på en tur i fjor vinter på denne plassen, fra halvkiloen til 1,5! Det bør prøves nå.Men sjøørreten er jo på hugget om dagen også.

Drammensfjorden ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Deetuben

sitat:Opprinnelig postet av SCOTT_3

Blir sikfiske i brakkvann på meg til helga(Nå er det tida!!), er meldt knall sol på både lørdag og søndag, og henholdsvis -3 og 0 grader.[ :) ]

Fikk 2 fulle bæreposer på en tur i fjor vinter på denne plassen, fra halvkiloen til 1,5! Det bør prøves nå.Men sjøørreten er jo på hugget om dagen også.

Drammensfjorden ???

Utløpet av Glomma et sted ville jeg ha tippet, men jeg vet jo ikke...[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur på isen ved Åros i morgen 10/3. Drar rett fra isen og på Danskebåten og satser på at de har dusj ombord [ :) ].

Så da spørs det om det er noe fisk igjen til dere på lørdag...[ :) ][ :D ][ :D ]

Og hvis helsa holder så er jeg der på søndag også!

Jeg var forresten innom fiskebutikken på Lambertseter og kjøpte brisling. De har igjen 8-10 bokser med fin agnbrisling etter at jeg var der! Bare som et lite tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsken er jo inne på grunna om dagen men det er klart man må hvere der når den store kommer :-) så vi sees nok på isen i morgen :-) vi skal møte daniel og øystein ved hydroen forbi bommringen ut av byen kl 0845 så da er vi nokk ute der når solen begyner og komme opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke all verden i dag.Jeg fikk 4 sand flyndrer største 480gr

ellers 15 hvitting 1 prest og en liten torsk. de endre fikk en del hvitting og noe prest + 2sei på ca 2 kg. Hadde håpet på mer sei men jeg får ta det på havfiske festivalen i Drøbak neste helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.