Gå til innhold
Fiskersiden

Søkker I Trondheim


odin
 Share

Recommended Posts

Takke for et kjapt svar. Stjørdals tur i morra

Hvorfor dra helt til Stjørdal (3,5 mil fra Trondheim= 7 mil totalt) for kjøpe søkker, når du butikker i Trondheim (Agdar Sportsfiske, XXL, G-Sport Heimdal) har like bra utvalg?

Prøv Agdar Sportsfiske i Fjordgata først, så sparer du tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i Trondheim i fjor sommer. Klarte da å glemme alle kystmeite søkkene mine hjemme. Etter å ha vært innom et utall butikker uten å finne særlig større enn 30-40 gramms søkker så endte jeg opp med 100g svenskepilker som jeg tok kroken av, og så fikk jeg låne et av SMS.

Her på Østlandet er det bare å svippe innom Tom Ole så er alt i boks.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at butikken ved siden av Skips og fisk i Fjordgata ble lagt ned er det dessverre ingen butikker i Trondheim som har snev av utvalg av utstyr til meite eller kystmeite. Netthandel fra våre annonsører anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RexHunt
Etter at butikken ved siden av Skips og fisk i Fjordgata ble lagt ned er det dessverre ingen butikker i Trondheim som har snev av utvalg av utstyr til meite eller kystmeite. Netthandel fra våre annonsører anbefales!

Da har jeg en god nyhet, tidligere nevnte Sakshaug har inngått avtale med Breakaway og får sannsynligvis de første varene iløpet av neste uke.

PS: de sender over hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok vanskelig å finne søkker over 100 gr i Trondheim, det må jeg inrømme. Bortsett fra hjemmelagede søkker, så har jeg brukt Gero.no og Abru.no for å få de tyngste. Bruker dem ikke til kystmeite jeg da, men heavy laksefiske i Renna i Nidelva når elva er 120-140 kubikk......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

henger meg på RexHunt..masse fine søkker hos Sakshaug Sport på Stjørdal.Generelt godt utvalg til kystmeite til trønderbutikk å være.

Jada. Det er her jeg også har kjøpt sis gang. De har også stenger og sneller til surffiske og litt forskjellig dims i en pappeske. Genial. Blir vel fort litt dyrt å bestille bly på netthandel med de portoprisene vi har i Norge. Det er fort billigere å ta toget eller kjøre bil til Stjørdalen når man først er i beit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Jeg har funnet søkker i vekter opp mot 150-200 gram av slangesøkketypen til billige priser hos Axel Bruun i Trondheim. 25 kroner stykket tror jeg. De er innelåst på eget rom i påvente av sommeren, men tilgjengelige dersom man spør etter fiskeutstyret.

De er runde og ligger absolutt ikke stille i sterk strøm, men dette kan jo være en fordel iblant. Særlig om man vil slite bort.

Hugo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.