Gå til innhold
Fiskersiden

Lønsj/Røykepause fiske


pma
 Share

Recommended Posts

Runde 1:

Lønsjen

Det ble jaggu brød og pålegg i dag og. Hadde en følgefisk, som så ut som en liten SØ, den var etter flua 2 ganger.

Runde 2.

Røykepause

5 minutter med kasting, resulterte i ingenting, men neste røykepause så sittern. De siste dagene har det vært mye aktivitet på "røykerommet" mitt, på jobben her.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, var ute uten stanga i stad, maskinen krasja på jobben her, og jeg måtte ut og koke litt. Da hopper seff sø'en, men når neste røykepause skulle til, så var det dødt igjen. Masse brisling/sild rundt og en kar lengre borti fikk en orm :D glad det ikke var meg.

Jeg jobber på Lysaker, og "røykerommet" er 100-200 meter fra elva.

Er det foresten 200, eller mer meters grense i Oslo (det slo meg plutselig at det ikke var 100 men mer)? I såfall må jeg begynne med noe annet i pausene... Eller gå lengre bort :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KIS/Thor: Det vet jeg, men for å fiske innenfor den sonen så ma man ha kort, i nederste sone av elva, hvilket jeg ikke har.

Ingar; Takker, ser jaggu ut som om lønsjfisket mitt må opphøre :D Den lille bukta ved streken, er stranda til kontoret, rekker ikke gå bortenfor den i løpet av en sigg.

Edit: eller kanskje det er som i Son, at det ikke er lov å fiske fra drivende båt. Må sjekkes nærmere....

Jaja, ny lønsjhobby søkes.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.