Gå til innhold
Fiskersiden

Mandal 16.04


Wiggy
 Share

Recommended Posts

Da var det tid på at jeg skulle ta en dorgetur med min far. Isen hadde endelig gått ifra Skogsfjord, og etter jeg hadde hørt mange rykter om Skogsfjord, måtte jeg ta min første tur.

Båten var satt på vann ved båthusene, Vestnes og etter 50m satt denne for min far...

16042006162901aP1GVXv9C9ag.jpg

Så gikk det 10 minutter og fikk min far hogg igjen, men denne gangen røyk seinen og fisk var fri med min siste Rapala floating sølv 13cm........KRISE :o

Men på med en Husky Jerk sølv utgave og da satt denne......

160420061629026TdBXdd4256l.jpg

Det ble dorging dyp inn i fjorden ut noe som helst tegn på fisk, men på veien gjennom Skjebstad bro satt endelig en til meg. En pen 750g blank fisk.

Etter en drøy 15 minutter ankommet vi til Bankebroa. Kun et par hogg og et par mistet fisk var resultatet av den strekning. Turen rundt til høyre mot Sånum ga oss en fisk hver....

16042006162902GHTW43Tts6hT.jpg

Vi da bestemt oss for at Skjebstad bro var hotspot'n og der skulle vi slutte dagen. Nesten hver tur frem og tilbake ga oss enten fisk eller napp. Den siste fisken tok wobbleren i svingen da den satt i overflaten, en pen 1.5'er (tippe jeg).

16042006162902L4XPDJfhvDaH.jpg

Til slutt var det 4 stykk til hver og en velykket tur til Skogsfjord :(

Må bare minne ErikR og asmund aa at SØ er her i skjærgården, man må bare finne dem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Har ikke disse "durkdrevne" SØ-fiskerene funnet frem til fisken enno? :( Du får gi de en guidet tur,Wiggy, slik at de ikke roter seg bort i skjærgården .

Og kan du tenke deg at ErikR er faktisk utdannet som guide :o

Ja, ja, ekspertene kan også ta feil vet du :(

Endret av Wiggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vårt forsvar må det legges til at fisk under kiloen var uinntresangt satsingsområde, så vi dorget langt fra land ut mot åpne havet for å satse på 3-5 kilos fisk :D ,

men det blev inget :D

Merkelig nok ble det et ord som jeg plutselig tenkte........BULLSHIT :D

Glemte å si inn min hoved rapport at alle fiskene var gjenutsatt........jeg er så snill vet du :D

Endret av Wiggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.