Gå til innhold
Fiskersiden

Sinnsykt tilbud på fremkalling av digitale bilder


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article612708.ece

Selv uten arbeidet med å redusere størrelsen på bildene får en fort en pris pr.stk på under 50øre... dette skal ihvertfall jeg vurdere! Vær obs på at det er en begrensning på størrelsen på CD, maks 700mb tror jeg det er -dette står ikke nevnt i artikkelen, men står i tilbudsavisen til Japan Photo som kan sees på hjemmesiden deres www.japanphoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tror tilbudet varer lenger :) for Japanfoto sier nå dette selv:

Dette er langsiktig markedsføring, og vi hadde kalkulert med at det ville komme inn noen store ordrer. Vi gjør dette både for nå det langsiktige målet om å få folks bilder over fra harddisk til papir, og også for å øke trafikken til butikkene, sier Engen til TV 2 Nettavisen.

Får ringe å høre på tirsdag og høre om dette stemmer, håper det :D

Leitet også på siden deres om de sto hvor lenge dette tilbudet varer, men fant ikke noe fornuftig svar!

Endret av truttakiller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

På butikken jeg var innom i dag sa de at det var en dag igjen på fredag. altså var lørdag siste dag. Jeg fikk til 517 bilder uten annen innsats enn å samle de på en katalog. Jeg orket ikke justere kvalitet på alle bildene. I tillegg til at 500 bilder er utrolig mange bilder. Det vil jo fylle mange album. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.