Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskeutstyr fra Canada/USA


kjs
 Share

Recommended Posts

Det har tidligere vært en rekke innlegg om kjøp av fiskeutstyr fra USA her, og selv har jeg kjøpt en del fra Cabelas, som jeg er strålende fornøyd med (har nettopp fått en Ambassadeur C3 5500 + 270m Spiderwire + noen småting og betalte tilsammen 880,- inkludert frakt, moms og alle gebyrer).

Jeg så imidlertid at noen nevnte Le Baron (www.lebaron.ca), som faktisk har lavere priser en Cabelas på mange ting. Lurer på om noen har bestilt derfra og vet noe om fraktkostnader, eller evt. har annen erfaringer med dem - har prøvd å finne ut av det, men har ikke funnet ut noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte Aqua-vu undervannskamera (som er langt bedre enn den som selges i Norge), med en masse tilbehør som ikke selges i Norge fra LeBaron. Jeg måtte riktignok betale en høy fraktpris (DHL (sannsynligvis kunne jeg ha valgt frakt med skip-billigere)) men det kom jaggu innen 2 dager levert hjem på døra!!

Le Baron er forresten fast forhandler for Aqua-vu i Canada. Anbefales på det sterkeste. All fiskeutstyr er dessuten tollfri enten fra Canada eller USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.