Gå til innhold
Fiskersiden

Var en gratis tur men den er gitt bort...


ruov
 Share

Recommended Posts

Heisann

jeg har meldt meg på malle tur til Spania som har avreise i morgen tidlig....(lørdag 19 mai)

Fikk i dag en veldig dårlig beskjed fra jobben, kan ikke få fri pga møter og nedbemanning så da må jeg være her :-(

Hvis noen har lyst og mulighet til og stille på kort varsel så gir jeg bort min flybillet samt betalt depositum til den som har lyst til og være med en gjeng gutter på tur (6pers)

Dette haster veldig som dere sikkert skjønner da vi ev må ombooke flybilleten osv.. noe jeg regner med at skulle gå greit.

Hilsen Runar

Endret av ruov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pst.... det er lørdag 20. mai i morgen....

:)

Videre bør du fjerne mailadressen din og telefon nummeret ditt så fort denne posten/tråden har tjent sin hensikt.

Trenger du hjelp til det, ta kontakt med en moderator.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres rått ut, Runar :)

Men det rekker med å poste den ett sted på forumet.

;)

he he skulle bare være sikker på at så mange som mulig fikk det med seg siden vi har litt dårlig tid her... Skulle gjerne vært der selv men sånn gikk det ikke. Synd om plassen ikke blir brukt. Det skal fiskes malle og ev karpe på turen.

Hadde vært fint om noen kunne være med... Er jo gratis..........

Pst.... det er lørdag 20. mai i morgen....

:)

Videre bør du fjerne mailadressen din og telefon nummeret ditt så fort denne posten/tråden har tjent sin hensikt.

Trenger du hjelp til det, ta kontakt med en moderator.

:)

UPS.... gikk litt fort der gitt.. mente selvfølgelig den 20. Ja skal få fjernet mailadr. og tlf nr. men synes jeg måtte sette på det da dette haster veldig mye

Det er som sagt viktig og gi svar så fort som mulig slik at billet osv blir ombooket.. leiebil osv er alt ordnet så den som melder seg først her kommer til dekket bord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bli med denne som med enkelte andre "Gratis tur tråder"

Der en har revet seg i håret for at en ikke ble med.

;)

Håper på en fyldig rapport vedr denne turen :)

Da var turen gitt bort... Det var en lykkellig mann som fikk seg en gratis malletur, og jeg må sitte igjen her og jobbe for f.... :-(

Men men sånn er livet, får bare ønske lykke til og ønske gutta en riktig fin og fiskerik tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.