Gå til innhold
Fiskersiden

Billig nettbutikk


berkley
 Share

Recommended Posts

Gjest fiskefritid

Ta og send en mail til Baardsen først du, så skal du se at du kan få ett pakketilbud som er MYE lavere en ordinære priser... samt at om du bestiller forholdsvis kjapt så har de også ett tilbud på frakt om dagen til 99 kr uansett hva du bestiller.

Kan man handle norsk, så gjør man det :-)

Takker!

En del ganger tror jeg mange kjøper fra utlandet fordi de tror det blir billig.

MEN ... ofte kan din lokale sportsbutikk/spesialbutikk matche prisene.

Når en tar med alle ekstrakostnader. Og så blir det jo litt ekstra arbeid om noe skulle gå galt.

Hørte forresten rykter om at Shimano Stella 2006 mod. har blitt solgt i større kvantum til 60% rabatt, av Norske butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

En del ganger tror jeg mange kjøper fra utlandet fordi de tror det blir billig.

MEN ... ofte kan din lokale sportsbutikk/spesialbutikk matche prisene.

Når en tar med alle ekstrakostnader. Og så blir det jo litt ekstra arbeid om noe skulle gå galt.

Hørte forresten rykter om at Shimano Stella 2006 mod. har blitt solgt i større kvantum til 60% rabatt, av Norske butikker.

Der er jeg helt enig. Handler norsk, men noen ganger detter det inn en ordre fra veals. Prøver å handle alt fra en butikk, slik at jeg kan få ett godt kundeforhold! Har man først funnet en butikk med gode priser, godt utvalg og utmerket service, så handler iallefall jeg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjentar.... Du skal IKKE betal mva på noe annet en VAREN. frakt og tollgebyrer++ skal det ikke betales mva for.

Skal vi vedde??

det er akkurat det du må. jeg har importert for hundretusenvis av kroner og denne krangelen har jeg hatt med tollvesenet...

(om det da ikke er kommet nye regler de siste måndene..?) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brage

Man må betale mva på varens verdi og på porto. Det er ikke noe å lure på. Og tollavgift er det ikke på fiskeutsyr, så det slipper vi.

Unntakene gjelder for varer, inkludert porto, som koster under 200 kr. Unntaket er ikke helt ubrukelig da det er mulig å få tak i mye billig småting på feks ebay.

Fiskebøker er unntatt fra 200 kr regelen og er således ikke mva pliktig, se www.posten.no;

" Spørsmål 15: Jeg har bestilt bøker fra utlandet og må betale mva. Hvorfor?

Svar: Bøker til sluttbruker er normalt avgiftfrie. Hvis sendingen din innholder andre varer, som ikke er spesifisert i tolldokumentasjonen, er det korrekt at du skal betale mva for sendingen. alt innhold i sendingen, dvs også for eventuelle bøker som den måtte inneholde."

:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel ikke Beastmasterstanga er verdens beste surfstang, til det er den for stiv. Stanga krever mer rå styrke enn teknikk, og passer best for folk med muskler. I forhold til multistenger er den direkte dårlig når det kommer til både kaste- og kjøringsegenskaper. Men utvalget i din prisklasse på haspelsurf er nok ikke det beste, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg er fersk på dette område innen surfcasting så det er dere som har peiling :) Hva med DAM sine surfstenger ? Vet at g-sport eller hva sportsforetningen heter på kvadrat har bla denne stangen :

DAM Green Cross Power Surfstang 3 delt 14 fot opp til 200 gr

100921.jpg

Selv har jeg ikke erfaring med DAM. Har aldri prøvd verken sneller eller stenger av dette merket.

Endret av berkley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg er fersk på dette område innen surfcasting så det er dere som har peiling :) Hva med DAM sine surfstenger ? Vet at g-sport eller hva sportsforetningen heter på kvadrat har bla denne stangen :

DAM Green Cross Power Surfstang 3 delt 14 fot opp til 200 gr

100921.jpg

Selv har jeg ikke erfaring med DAM. Har aldri prøvd verken sneller eller stenger av dette merket.

Har sjøl denne stanga og den fungerer bra til mitt bruk ,rimelig er den og(får den til under 1000 lappen om du er heldig), trives bra med 150-180 grams søkker og er langtkastende, er ganske "myk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.