Gå til innhold
Fiskersiden

Villmarksliv


Gjest Sutermann
 Share

Recommended Posts

Jeg for min del hadde ikke hatt noe imot å dele telt med hverken Hanne Steen Henriksen eller Hedda Kise. De damene jeg har vært gift med har vært noen ordentlige kjøpesenterfikserte shoppingmonstre, og ikke det minste interesset i fiske og friluftsliv.

Hun Hanne balanserer på en grense mellom sjarmerende og fjollete hele tiden. Men for det meste er hun sjarmerende. Programmet må sees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk. En sambo og en jeg var gift med. Så flertallsformuleringen var nok en mild overdrivelse. Hun jeg har nå godtar både fisketurer og er med selv av og til. Apropos TV-programmer: En fordel med å være langtidssykemeldt som jeg har vært er at dagen starter med 2 stk fiskeprogrammer på Discovery Channel. Så har jeg sjekket diverse nettbutikker og bestilt alt det utstyret jeg ikke var klar over at jeg hadde behov for. Så har jeg kunne hentet dette på posten før madammen kommer hjem fra jobb. Hun aner jo ikke hva jeg har av utstyr og teller ikke stenger. En gang ble jeg avslørt. Da hadde jeg kjøpt nye vadebukse med støvler, og de hadde hun ikke sett før. Jeg ble tilgitt etter å ha sponset jentetur til Kreta, og da benyttet jeg anledningen til å sette ny pers på SØ med 2250 gr, med utstyr innkjøp i all hemmelighet. God hun ikke har sett VISA belastningene.

Måtelig friluftsinteressert er bra, helt gira (som jeg) kunne kanskje blitt slitsomt???

De damene.... vært mange ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.