Gå til innhold
Fiskersiden

Eidselva 2006


amnesia
 Share

Recommended Posts

Er opptatt med eksamen so har ikkje hatt so mykje tida til å fiske, men eit par turar i elva har det blitt. fiska kvelden på oppninga med fluge, men det varte ikkje lenge for stanga knakk rett av 10cm nedanfor øverste holken :D skulle speye ut å fluga låg ved sida av meg å i framkastet sa d pang. Har uforbeholden garanti så den er jo grei, men stanga må jo sikkert til italia sidan tundra outdoor ikkje fører gatti lenger å då får eg sikkert ikkje den igjenfør etter sesongslutt. Dette er andre gong stonga mi knekk, skjedde for to år sidan og. fikk då igjen ny stong når sesongen var slutt. kjipt når en er student å ikkje har so mykje pengar å rutte m slik at en får kjøpe seg ei ny :) va borti en fisk om morgenen på makk, men den ville ikkje feste :( er ferdig med eksamen mandag å då blir det forhåpentlivis meir fiske i eidselva sjøl om prisane no er begyndt å bli vel høge no når dei har sett den opp til 500kr pr døgn på sportsfiskarlagets soner. B):angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikkje bra, synes å huske at Ludviksen var involvert i handelen, du får få han ned igjen ifrå Namsen slik at du får ny stang, spesielt no når flugeforholda kjem. Hørte det var tatt ein på 12kg i Hammeren på fluge, men får ikkje det heilt til å stemme med fangstrapportene på nettet.

Enig i at prisene har blitt horrible, Eidselva er no dyraste elva i S&F, dyrare enn Åelva i Hyen hørte eg, som alltid har vore kjempedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene må variere for jeg fisket på Hjelle fra 5-8 juni og betalte 250,- pr døgn.

Lite fisk såpass langt oppi elven men fin elv og fin tur. Tror det ble tatt 3 laks på de første

dagene på sonen Hjelle men de dagene jeg fisket der kjenner jeg ikke til at noen ble tatt.

Ungkar1, Eidselva dyrest i S&F? Tenker du da på de som man kan kjøpe vanlig fiskekort i?

Ellers har man jo elver som Lærdal hvor det er priser som ikke passer seg på trykk :lol:

Endret av b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vore opptatt m fiske so har ikkje hatt tida å oppdatere her. Får ny stong i morga so d har løyst seg. har fiska to kort no. Eit tirsdag til onsdag på nedre roti å torsdag til fredag på alsaker. skal prøve å legge inn bilder seinare i dag, men kan ikkje love noke. fikk to laks på roti å en sø pluss at eg mista to laks på under 30min. kjørte begge i 5-6min. laksane der var 6,2 4,5 å sø var 3kg. alle tatt på coctail :) på alasker fikk eg to laksa i fåhølen som vog 4,8 å 5,2kg. dei hogg rett ettter kvarandre på samme plassen. dei og tatt på coctail ;) (coctail: makk,gulp,oransje/rosa berkely rognkorn, raude/rosa plastperler å raud ulltråd)

170620061637zA8BeT2oVLrV2Teadt.jpg?28

170620061612DoxaRWWyvCr87tu1Le.jpg?61

170620061727hhkKjp76tS1uyFrFBK.jpg?99

170620061620k3VvJnzml1QiDtKUn7.jpg?50

Endret av Trym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har ikkje vorte so masse fisk på meg i det siste. har fått tre sø på 2 2,4 og 2,7kg på makk pluss en pjakk på 1,8kg. ikkje so masse med andre ord. langt framme i elva står det mykje laks, men der er det ikkje råd å sleppe til om kvelden, kun om natta, å for folk med familie er det ikkje alltid det passar. sportsfiskarlaget har alle kveldskort pluss alle korta i helgane reservert for seg sjølve :blink: å her skal vi betale 500kr døgnet for fiske medan dei betalar 120. er mange som er begyndt å bli mektig irriterte på prisen her i elva no å kjem til å sjå seg rundt etter andre alternativ for neste sesong. er jo selfølgelig råd å kjøpe kort med nokre av grunneigarane som sel privat(prisar der frå 250kr døgnet), men der må man bestille ei stund i forveien. virka som om nokre av sportsfiskarlagets medlemma vil ha elva for seg sjølve å helst fiske gratis, medan dei som er tilreisandes skal betale for dei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde eit døgn på nyttingnes fra mandag til tirsdag. vi fikk sø på 1 1,4 1,8 å 3,5 pjakk på 1,2 pluss en laks på 3,7. eg fikk søe på 1,7 og laksen på 3,7. dei andre fiskane tok kompisen min. alle tatt på makk. såg mykje fisk som begyndte å gå i tre tida om morgenen, nok o som er heilt vanleg på sona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.