Gå til innhold
Fiskersiden

Forbannelse?


pokerfish
 Share

Recommended Posts

Etter 2 forsøk på oppankring i osterfjorden på en UKE står jeg igjen med 2 mindre dregger og kjetting. Det kan virke som det er noe som ikke vil at jeg skal ta stor fisken. Har stortro på at om man finner godplassene i fjorden kan det ikke være langt mellom 10 kilosene. Men så er det å finne de då....

fisket litt med agn fra drivene båt natt til søndag, resultatet ble omlag 10 langer der den største var omlag 5 kilo, men de fleste lå mellom 2 og 3 , så fisk er der der selv om man ikke fisker så dypt. Men eg vil sprenge10 kilos barrieren, har bare gjort det 2 ganger før der inne, og det er alt for sjeldent.

Noen som har noen tips om denne fjorden, det eneste eg kan gi er å droppe fiske om dagen, den helvetes vinden har jo tatt i fjorden nesten samtlige dager i hele år. Natten var fin lite vind varmt i været og god stemning.

kan også melde om at eg for første gang møtte en politbåt rett utenfor Osterfjorden, det var et hyggelig første møte. Det virket som om de leitet etter noen spesifike personer, eter som de spurte oss om vi hadde sett to småbåter kjøre rundt- Ellers tok de seg tid til å slå av en liten prat. skulle gjerne likt å se fler av disse båtene i fjorden. Stå på hold fjordene våre trygge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.