Gå til innhold
Fiskersiden

Stor Berggylte?


Recommended Posts

Jeg brukte str 1 snelle og opp til 15grams stang, så utstyret fikk kjørt seg litt.

Jeg slapp de jeg fikk ut igjen, men han jeg fisket med drepte de og bare kastet de i vannet når vi var ferdige med å fiske :lol:

Han er en idiot av og til.

Han ville drepe de fordi da hvis det kom noen forbi så skulle han si at at han hadde fått og ikke jeg :angry:

Men det er bestandig jeg som får mer fisk enn han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir To turer i året ditt.

Vi i skigruppa der jeg kommer fra pleier å ha to turer om sommeren, vi reiser til Folgefonna.

Vi sover i Jondalen og det er ikke så veldig langt ned til vannet fra der vi sover så jeg til brakte mye av tiden nede på kaien.

Jeg fisket med reker, men jeg tror jeg hadde fått mer hvis jeg hadde fisket alene fordi det var mange andre fra klubben som fisket også.

Og mange av de måtte jeg hjelpe med å knute på " tauet" som de sa og sette på reke :angry:

Jeg fikk 36 fisk på de to dagene jeg var der og da fisket jeg bare på kvelden.

De artene jeg fikk der var torsk, Sei, Lyr, Bergylte, Bergnebb, Grøngylt, Gressgylt, Blåstål, Rødnebb og Brungylt.

En av de små lånte stangen min mens jeg hjalp noen av de andre. Og plutselig roper han hjelp, da hadde han fått på en stor Berggylte på 1,3. Det var så vidt han klarte å holde stangen.

Skal si han var glad når jeg fikk den i håven.

Endret av Jøran Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp de jeg fikk ut igjen, men han jeg fisket med drepte de og bare kastet de i vannet når vi var ferdige med å fiske :D

Hvis han absolutt skal kakke de, så kan du fortelle han at det er en glimrende matfisk hvis det hjelper, evt tvinge han til å ete fisk han kakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.