Gå til innhold
Fiskersiden

2 fly, sender, motorer komplett til salgs


Remy
 Share

Recommended Posts

JR PCM 9XIII Digital radio med lcd skjerm

Seduction 25 med OS32SX

Wildstyle med OS50SX

Feltkasse – fuel, 12v batteri, panel, fuelpumpe etc (hjemmelaget)

Selger mine fly og radio siden jeg ikke har tid til hobbyen mer. Radioen har blitt brukt 8 timer ca og fremstår som ny. Alt følger med. Flyene er byggesett som er forseggjort bygget og begge flyr som en drøm.

Seduction 25 er en rask modell som minner om ferdighetene og farten til jagerfly. Den er lett å fly, men samtidig skal den være god for de mest halsbrekkende manøvrer og om man kan, skal man klare å utføre F3A programmet med den. Motoren er den største jeg kunne sette inn med tanke på motor, vekt ratioen. Derfor falt valget på markedets sprekeste og råeste motor, OS32sx. Flyet har noen få skrammer etter et sammenstøt, men det påvirker ikke flyets egenskaper eller holdbarhet. I flyet er det en futaba mottaker og fire kulelager servoer samt batteripakke.

Wildstyle er et 3d fly med fantastiske egenskaper. Det gjør alt du ber det om og litt til. Flyets oppbyggning gjør at det veier minimalt og med OS50sx har man maksimalt med motokraft kombinert med lavvekt. Hovring, 3d flyvning, eller bare generell flyvning går som en drøm, av alle mine modeller igjennom tidene er dette den vasseste av de alle. I flyet er det 5 digitale servoer og mottaker fra jrc samt batteripakker.

Radioen var noe av det bedre man fikk på markedet for ett år siden og er fortsatt en veldig bra radio. Softwaren i radioen er til fly, men kan enkelt programeres om til helikopter. Radioen har 9 kanaler og man kan programere inn program for hver flytype man vil bruke det med samt tusenvis av andre funksjoner jeg ikke har prøvd ut!

1670 Wildstyle

1380 Seduction

1495 Os32sx

1875 Os50sx

6800 JR Pcm med 5 servoer

500 Feltkassen

13220 totalt

Selges 8500

Pluss batteripakker, betrekning, materialer, rodhorns, stenger, nakkestropp ++++

wildstyle5.jpg

wildstyle4.jpg

wildstyle3.jpg

wildstyle2.jpg

wildstyle.jpg

seduction1.jpg

seduction.jpg

jrc9xii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.