Gå til innhold
Fiskersiden

Ukjent fisk tatt ved 100meters dybde


Recommended Posts

Takker. Var ganske fin den fisken. ca 1.1kg. :D Synd ikke eg fikk den for å føre den på artslisten min. ;)

WOW! Ser at rekorden er på 1.422kg. :o Eg brukte en sånn rapala fjærvekt som går til 11kg så kor nøye den vekten var vet eg ikke. Den fisken kommer hun til å leve lenge på. :P

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hadde på de 2 gummi makk der og så agn takle med makrell og søke.

Edit: En kompis fikk rett etter en av samme arten på ca 400gram. Kanskje vi har funnet oss spotten for å fiske etter vassild. Vi får vel prøve å ta rekorden. ;)

Endret av FishingBUDDY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er etandes ja, men den fremprovoserer vel ikke noen gastronomiske orgasmer akkurat.

Fanafjorden hadde/har noen plasser der vassilden var like hyppig som sommermakrellen til tider. Plagsomt!

Mener at jeg fikk glassvar-persen min på krok agnet med vassild-øye i mangel av annet agn.

Endret av permagnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk mellom raunafjorden og fanafjorden vi fikk disse 2 vassild'ne.

Ser man det! sør-vest for milde er det en liten øy/holme (Herøy?) Om du legger deg 100 meter vest for sørspissen der kan du nok treffe på en del vassild om det skulle friste. Har også tatt steinbit og breiflabb der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.