Gå til innhold
Fiskersiden

Mobil abn


Rune
 Share

Recommended Posts

Tja.. Mye å velge mellom der ute. Jeg ville kanskje besøkt telepriser.no og forsøkt å finne det rimeligste ut i fra hvilket ringemønster det er snakk om. Deretter finne ut hvilke av abonnementene som kommer bra ut på listen, og som samtidig kan kjøpes med en ok telefonmodell.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen henger seg VELDIG opp i hva det koster pr mnd i abb

Det jeg mener er mest intressan er HVA det koster å bruke det aktuelle abb

Kontant og sån shit som er billig er ned prioritert når det blir feil ved/i nett.

Nei jeg bet heller 119pr mnd for å ha abb som virker og slippe å springe etter kontant lading eller springe på nett for å fylle på kortet.

"er vell klassisk at det er "tomt" på kortet når du TRENGER`N som mest"

En ting kan jeg si...ligg unna telenor...der er det tillegg i huet og ræva ettersom du ringer til noen som har abb hos konkurrentene.....det er ikke bestandig en vet hva slags abb den andre har :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owners er et netcom buisniss abonement med rabatt. Rabatter som et firma med 30 000 ansatte, er ikke så mange som vil få billigere abonemennt enn det.

Bindingstid 24mnd ja, men kan få ny tlf etter 12mnd, eller velge fri ringetid for 1200 pr måned.

Owners er et netcom buisniss abonement med rabatt. Rabatter som et firma med 30 000 ansatte, er ikke så mange som vil få billigere abonemennt enn det.

Bindingstid 24mnd ja, men kan få ny tlf etter 12mnd, eller velge fri ringetid for 1200 pr måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.