Gå til innhold
Fiskersiden

Min første fisketur


aquaman
 Share

Recommended Posts

Jeg tok med min famillie og resite på hyttetur til kristiansand sammen med min mor og hennes samboer.

Var en helt spesiell opplevels,og tenkte jeg skulle dele litt av denne opplevelsen med dere.

kl.0800 satt vi oss i bilen og kjørte fra oslo, etter mange timer og x antall tisse og spise is pauser kom vi endelig frem.

Tok ikke mer enn 5 min. så begynte min mor og mase, " kom sønnen min,,,nå skal vi fiske", og jeg som aldri hadde fisket før trodde dette ville bli kjedelig.,men der skal jeg ærlig innrømme at jeg tok feil

Vi alle hoppet så inn i bilen,kommer frem til havna,og ut av det blå drar min mor frem 3 nye stenger, en til meg,en til min datter og en til min sønn.

Etter mye knoting fskjønte jeg endelig åssen stanga skulle rigges. Jeg kastet ut jiggen,og der ble jeg ståendes. samtidig så kastet min mor ut jiggene for mine barn. Vi sto der ikke mer en 5 min,også hører jeg dattra mi skrike, "pappaaaaaaaa, hjelp jeg detter uti vannet" ,Min mor løp til henne og fant fort ut at hun hadde fått fisk,en stor fisk....

fikk dratt fisken opp, men i det den er rett over brygge kanten ryker snøret.. jeg hoper frem med håven og får tak i fisken.

dattra mi gikk rundt med et smil fra øre til øre resten av dagen og sa til alle " jeg har fått dorsk i dag",selv fikk jeg ingenting,og dette blir jeg påmint av min datter hver dag :D

Jeg har selv blitt bitt kraftig av fiskebasillen,og benytter vert sekund jeg har ledig til å fiske.

:D:D:)

Endret av aquaman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker :)

Hun er selv blitt fiskegal, maser daglig om å dra og fiske. :D:D:D

det var på denne stanga hun fikk fisken, men til neste sommer så skal jeg kjøpe en mer ordentlig fiskestang,ikke sånne leke greier som er på bildet.. tips til fiskestang for en 6 åring tas gjerne i mot.

Endret av aquaman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.