Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur 22/08-06


Spenolsen
 Share

Recommended Posts

Stod opp ganske tidlig idag (10:30 :P ) og tenkte jeg måtte utnytte det fine været. Så jeg hoppet likegreit i bilen og dro utover mot Sotra.

26988e2a8882928a0c9a79dc59b843a5.jpg

Klarte ikke ta bilder av meg selv som kjørte utover, så dere får ta til takke med et bilde av meg, fiskobilen og en laks fra en tidligere anledning :D

Fiskingen begynte ganske ålreit og på andre kastet landet jeg en ørret som helt sikkert er min største noensinne (ca.300gram, hadde ikke med vekt :o ).

Ble iallefall en håvfull med ørret til slutt. (noe som bare skulle mangle ettersom jeg fisket i 5 timer eller noe)

2b022c8d18eff3532d0005489145407b.jpg?ts=1156282672

9 stk=1 håvfull

På nedoverveien fra vannet traff jeg på denne krabaten som stod og spilte dø:

b1fb12e7ef1997ed9b67eaa2a9e02061.jpg?ts=1156282789

Padde ca. 60gram

...og disse som fløy rundt og så ut til å gjøre noe feil vei :P

a7a38ba30ec6ef4c6dfbee3e4f0469f8.jpg?ts=1156282908

Håper dere klarer å se dem...

Men det merkeligste med hele turen oppdaget jeg ikke før jeg la bildene innpå PCen for godt og vel en halv time siden! Sjekk dette:

0dd73ee4844e6605162fbc9c423ec4aa.jpg

Bildene blir veldig små når jeg bruker den siden bruker til å uploade dem :D Har zoomet inn og prøvd å se hva dette kan være, men ser faktisk mest ut som en "UFO"... :D

Fiskene ble forøvrig tatt på sluk; Lillauren 7g og spesial12g, begge kobberfarget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk.. Garrantert UFFo :D

Fiskobilen din var jo nice da! Ikke så praktisk som en Transporter, men du kan ihvertfall

spinne rundt gatekjøkken langs div. elver og plukke damer :D

Mvh

Haha, det vi gjør hvis vi ikke får fisk ;) Men er ikke særlig praktisk nei, spesielt ikke hvis en har med lange stenger å gjøre...eller passasjerer for den saks skyld :P

Noen som klarer å se disse syke øyenstikkerne på bildet forresten? Etter størrelsen på disse å dømme, kan i grunnen det flyvende objektet også simpelthen være en øyenstikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.