Gå til innhold
Fiskersiden

Fangstrapport Langangsfjorden


Smashing
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg lest på dette forumet en lang tid..uten å være aktiv selv! Men det skal jeg prøve å gjøre noe med nå[ :) ]

Ser ikke så ofte rapporter fra nedre Telemark her, så da får jeg ta litt ansvar![ :) ]

Har ikke det store å berette for dagen..men var en liten kveldstur (etter alt regnet hadde gitt seg) på et par timer i Langangsfjorden for å se om det var noe liv i sø. Det var det ikke, men fikk iallefall 3 feite makrell og et par små sei. Var mye "søppel" som drev rundt i vannet..sikkert etter alt uværet.. Men jeg fikk da neo fisk så kan ikke klage![ :) ]

Får si hei til alle sammen her da..og takker for mye fine tips her og der[ :) ]

Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den fjorden er ganske lang og tynn..så samler seg veldig fort opp mye rart når det er uvær. Ja jeg vet..venter fortsatt på min første på flue i saltvann, men satser på at den sitter i løpet av høsten! De jeg fikk var ganske langt ute..hoppa endel etter silda, men det var et stykke utpå fjorden..

Hehe..du likte den ja! Godt det er noen fornuftige fotballfolk her også da![ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.