Gå til innhold
Fiskersiden

Remys fluekarpe


avkroken
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Vad du er gullig, hadde glemt den tråden!

Og hvor forbanna jeg ble. Utrolig nok bare hørt om trusler, vold og hets i meitemiljøet?!?! Hmm... rart.... er det mer belastet? Er de som er høyt utdannet og skikkelige fluefiskere, mens de andre ligger i rennesteinen og fisker etter kloakkfisk? (jeg er ironisk, men også point on)

Må igjen minne om at meitemiljøet ikke ble utpekt av Rolf i denne tråden https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...p?TOPIC_ID=9277 og det å stille spørsmålstegn ved om det miljøet er mer belastet blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Vad du er gullig, hadde glemt den tråden!

Og hvor forbanna jeg ble. Utrolig nok bare hørt om trusler, vold og hets i meitemiljøet?!?! Hmm... rart.... er det mer belastet? Er de som er høyt utdannet og skikkelige fluefiskere, mens de andre ligger i rennesteinen og fisker etter kloakkfisk? (jeg er ironisk, men også point on)

Må igjen minne om at meitemiljøet ikke ble utpekt av Rolf i denne tråden https://www.fiskersiden.no/forum2/topic.asp...p?TOPIC_ID=9277 og det å stille spørsmålstegn ved om det miljøet er mer belastet blir bare for dumt.

Ja, men med din reaksjon kunne man kanskje tro det? [ :) )] Eller leser du det du vil [ :) ][V]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av oss er det som leser det man vil Remy??

sitat:Opprinnelig postet av Rolf.B

Når det gjelder tilbakemeldinger så er jo det folk som har ringt og jeg ville med innlegget kanskje få klarhet i hvem.

Har ikke påstått at noe miljø ligger bak.

sitat:Opprinnelig postet av Remy

At meitefiskere er noe bedre enn fluefiskere er snikk snakk og skjønner ikke hvorfor dette skal trekkes inn i denne debatten. Er man så ****** missunnelig at man må sende dritt på pm og ringe og slenge dritt til folk, noe som har skjedde før og, så har man I N G E N T I N G her å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Remy... er ikke nettopp denne ironien en hets av meitemiljøet??

[ :) ]

og da faller jo utsagnet for egen hånd og mister hele snerten.

Men la oss droppe diskusjoner rundt ordlyd og kreativ setningsoppbyggning.

Både du og jeg er egentlig enig i kjernen av denne diskusjonen:

Rolf sin karpe burde vært på den offisielle rekordlisten også, ikke bare den reelle.

[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.