Gå til innhold
Fiskersiden

rapport fra nøklevann...


kasi
 Share

Recommended Posts

var å fisket ved nøklevann i dag med poppe og noen andre fiskevenner......

jeg hadde lyst på gjedde så jeg satt på en stålfortom, men da jeg hadde gjeddeutstyret klart, såg jeg et vak helt intil land.

jeg skiftet fra en reflex spinner til en meps aglia (kobber med røde prikker nr.2)

det tok ikke mange kast før jeg dro opp en pen ørret på 750 gram.

den var utrolig lang men meget slank.

det var den enste fisken jeg fikk, men er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare misunnelige fordi jeg her mer kunnskap om fisking enn dere. Jeg fisker med stil(i motsetning til noen av dere.)

Og Hakuna, hva mener du med at jeg ikke har fisket i ferskvann? Jeg har jo fått større fisk enn du noen gang har fått i ferskvann. Jeg tror jeg også slår det på størrelse i saltvannsfisking. Du har vel fått sånn 2 kg? Jeg tror jeg slår deg med mine 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Dæshen

Dere er bare misunnelige fordi jeg her mer kunnskap om fisking enn dere. Jeg fisker med stil(i motsetning til noen av dere.)

Og Hakuna, hva mener du med at jeg ikke har fisket i ferskvann? Jeg har jo fått større fisk enn du noen gang har fått i ferskvann. Jeg tror jeg også slår det på størrelse i saltvannsfisking. Du har vel fått sånn 2 kg? Jeg tror jeg slår deg med mine 4 kg.

Så har jo du fisket liiiiitt lenger enn meg i saltvann og, da.. Men i ferskvann har jeg flere arter og flere fisk enn deg...

Vil du virkelig ta dette utenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakuna, Har du virkelig lyst til å gå over streken?!Du vet hva som kommer til å skje med deg.[ :D ][ :D ][ B) ][ B) ][ B) ][ B) ][ B) ]

Jeg spør igjen. Hvem er det som har fått størst fisk i ferskvann og viser at det er han som virkelig kan fiske?

DÆSHEN! DÆSHEN! DÆSHEN! [8D][8D][8D]

Du har jo fisket I ferskvann siden du var bitte liten. Jeg startet å fiske aktivt i ferskvann i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.