Gå til innhold
Fiskersiden

en rød knurr


kim andre
 Share

Recommended Posts

hmmm... fisket du aktivt? (ikke at jeg tror det spiller så stor rolle men.)

fikk min ganske nært land. 5 knurr er jo greit, men åssen var størrelesen? 200g+/-?

rødknurren kommer nok snart, vi må jo fiske på denne plassen litt fremover. og hvis ikke, så tar vi den inne i flyndrevika <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det jeg og tror. tenker sånn at er det en bra knurrplass ( som denne plassen, flyndrevika og Oltesvik), så bør vi før eller senere komme borti rødknurren.

andre som har peiling på hva som kjennetegner en typisk rødknurrplass?

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar på å fiske i 40 stangtimer vettu...

Var oppe før 1800 i dag.

pyse! :P;);) Lars hadde det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt verre! sovna jo hvis han satt seg ned eller lente seg intill noe. førstemann i fergekøen som måtte vekkes for at vi andre skulle komme oss hjem.

men, nå blir det vel tur på tirsdag ettermiddag til denne rødknurr/fløyfisk-plassen i gandsen, kommer det fler? Øysteiin, Karleif? Hermy? god plass til endel stenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir det vel tur på tirsdag ettermiddag til denne rødknurr/fløyfisk-plassen i gandsen, kommer det fler? Øysteiin, Karleif? Hermy? god plass til endel stenger ;)

Ikke umulig att eg dukker opp. Det er også gode muligheter for å fylle opp agnreservene her. Fjorden er full av makrell ;)

Hvilket klokkeslett er det snakk om ?

Endret av Karleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det kote litt rundt omkring, er sikkert store stimer med HA...

regner med at det blir fra tre -fire tiden og utover til det blir mørkt. og litt lengre kanskje? ;)

lurte litt på å lage forballer av reke, er ikke så dypt over grunna, og det er nok en fin plass å fore...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pyse! :P;):D Lars hadde det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt verre! sovna jo hvis han satt seg ned eller lente seg intill noe. førstemann i fergekøen som måtte vekkes for at vi andre skulle komme oss hjem.

Ja, som sagt ble litt for hardt med to søvnløse netter på rad.... Ble noen timer med søvn når man kom hjem igjen ja.... Var vel godt jeg sto først i ferge køen, eller så hadde jeg nok sovet der ennå...

men, nå blir det vel tur på tirsdag ettermiddag til denne rødknurr/fløyfisk-plassen i gandsen, kommer det fler? Øysteiin, Karleif? Hermy? god plass til endel stenger :)

Ja, tror det skal la seg gjøre vettu... Er det noe Tlf nr som du kan treffes på Kim Andre? Sender du på PM så kan vi snakkes før tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.