Gå til innhold
Fiskersiden

Noe å shoppe i Tyskland?


Hunter
 Share

Recommended Posts

Etter at jeg sluttet å røyke så har jeg fått en haug med forespørsler om å kjøpe med røyk. Men de sløve tollkvotene vi har her tillater bare en kartong. Men neste gang kanskje!

Dette var ment som et svar til Trym. Men han har slettet innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sporet off topic med engang jeg... så jeg slettet det. [ ;) )]

Back on track... Sneller og stenger ville jeg vært forsiktig med ettersom garantien kan bli vanskelig om noe skulle skje.

Men forbruksvarer er jo bare å plukke med seg om det er billigere.

Har ikke vært i Tyskland så jeg aner ikke Hunter, men det er slik jeg ville tenkt vaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som er lønnsomt å kjøpe av fiskeutstyr i Tyskland - men HVIS du kjøper stenger og eller sneller; sjekk om det kan være Worldwide-garanti. Burde jo ikke være noe problem med en garanti-sak her i Norge for deg da, Hunter? ref; "Vi e ikkje fra Norge, vi e fra Bergen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

Mye stæsja meiteustyr til en meget hyggelig pris. Ikke alltid like bra kvalitet, men den lave prisen oppveier dette. Har selv vært der noen ganger og handlet mye. Utrolig bra utvalg når du finner de rette butikkene.

Kan du anbefale noe nærmere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet endel i Berlin for noen år siden. Tyskere kan meitefiske og det er mye bra småstæsj og kroker å få kjøpt. Kjøpte ellers endel wobblere. Bedre utvalg, men kjente merker som Rapala etc. var ikke mer enn 30% billigere, så på norske høstsalg gjør du det kanskje like bra. Ellers var det halv pris på multifilament i forh. til Norge. Og - tyskere kan en stangtype veldig godt - nemlig teleskopstenger. I Norge er det med få unntak bensinstasjonstandard, mens man i Tyskland faktisk kan kjøpe svært bra teleskopiske FISKEstenger. En teleskopst. er grei å ha som en ekstrastang eller til å stappe ned i en sekk på en tur der man ikke primært skal fiske, men øyner muligheten for det. Dr.Fish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.