Gå til innhold
Fiskersiden

Odalsbekken trenger deg


Remy
 Share

Recommended Posts

Ja, det skal jeg si, her var det reaksjon!

Om du venter et par år og inivterer folk på fiske i samme bekken blir nok responsen stor skal du se.

Mange vil ha, men ikke alle vil bidra.

lett for meg å si som bor så langt fra at det ikke er mulig å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det i alle tråder der det diskuteres om noe må gjøres eller ikke, så er det stort oppmåte. Folk fra land og strand rundt både foreslår og applauderer, men i disse trådene er det jammen stille. ER det bare jeg som er forundret eller er det flere. Eller er den allmene oppfatning at vi likegjerne burde la vær å¨gjøre en slik innsats? Jeg bare spør, altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at det i alle tråder der det diskuteres om noe må gjøres eller ikke, så er det stort oppmåte. Folk fra land og strand rundt både foreslår og applauderer, men i disse trådene er det jammen stille. ER det bare jeg som er forundret eller er det flere. Eller er den allmene oppfatning at vi likegjerne burde la vær å¨gjøre en slik innsats? Jeg bare spør, altså.....

Jeg vet det kan høres lettvint for meg å si, men hadde dette pågått i mitt nærmiljø så skulle jeg jaggu ha stilt opp.

Dette er viktig arbeid i kampen mot en avtagende sø-bestand.......

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder prioriteringer ville vel jeg også prioritere en fisketur nå som det tidlige mørket umuliggjør fiske om kvelden. Jeg har notert meg datoen og stiller antakelig opp, men noe sikkert kan jeg ikke si ennå og det er vel ingen påmeldingstråd?

Var med med unntak av et par ganger i fjor og det er hyggelig at man allerede i år ser at tettheten av yngel/småfisk har økt.

Hva med en diger kaffekjele på bål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt til ettertanke. Jeg kan ta med ved, kan noen ta med kaffekjele? Jeg kan ta med kaffe også :P

Mmmmmeeeget mulig jeg tar meg vann over hodet nå :D

Etter å ha gått over bekken som jeg viste LasseB,så syntes jeg at den så ok ut,med unntak av den forbaskede beveren :D Vil dere adoptere noen? :)

Jeg tar meg kjøreturen de 13-14 milene for å se hvordan dere arbeider.

Kansje jeg lærer noe nytt?

Stooor kaffikjele tar jeg med. Plumboen kan jeg koke,da ryggen ikke duger til annet for øyeblikket.

Bilen har plass til flere vestfoldinger hvis noen har ønske om å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være greit å få med seg noe nytt. bekken som jeg passer på er i god stand.

Må innrømme at LasseB siklet når han så ho gamlemor.samt 3 stykker over 1,5 som var litt uenige ang partnerbytte.

Artig å se hvordan dere gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktige ting:

Endel ting MÅ være på plass:

Tillatelse fra grunneiere

Tillatelse fra Fylkesmann

Faglig ekspertise på hva som skal gjøres

i know! har vært med før på liknende arbeid i innlandet. men er det potensiale for slikt arbeid her? tenker da siden det er en eller fler elver pr fjorarm i hele fylket som har SØ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.