Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg river meg i håret!!!


Jsc
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
Opprinnelig postet av ToxicJellyfish

Hurra for Kona ! Godt at det er noen i den husholdningen som skaffer mat på bordet *ler*

Dersom man har ei fiskegal kone, da er jo sjansen stor for at hun stjeler ditt fiskeutstyr og det er meget skremmende.

Det er visse ting man ikke skal risikere... Bilen og Fiskeutstyret [ :D ]

ha ha[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisherman!

Kaffen er kokt, silda er tatt opp og om et par timer drar vi ut for å prøve torsken![ ;) ] Livet er herlig dere![ ;) ]

Det er greit å ha ei fiskegal kone, for da kan jeg kjøpe både stenger og sneller til henne. Vi har felleseie og da står jeg fritt i å velge!![:I] i går ble samlingen økt med en liten lekker Stella![ :D ]

Jsc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frøken nord

He he...dere er morsomme!!

Kansje jeg skal sjekke med samboern om han å tenker slik,for jeg får bestandig finere fisk enn han...Ikke nødvendigvis flest,men bestandig størst!!

Bilen kan jeg skjønne,damer mangler vel det berømte "rygge-genet",men fiskeutstyret???

:D

kona mi har både "rygge-gener" og ikke minst, ekstreme "håve-gener".

vi hadde en tur etter torsken her for et par år siden. det var 4-5 grader i vannet da det slo på en 5 kilos torsk. da jeg til slutt komanderte kona med håv ned til vannkanten, håvet hun elegant torsken i en bevegelse.

problemet var at hun virkelig gikk inn for håvinga, og raste rett ut i sjøen. da hun etter 2 sekunder fikk hodet over vannet, så jeg halve grunnen til å fri der og da. hun hadde full kontroll over situasjonen og ga meg håven med torsken. mens jeg bar fisken opp mellom steinene, sprellet kona seg på land.

føler meg heldig[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.