Gå til innhold
Fiskersiden

Etne 15.10


Michael Rasmussen
 Share

Recommended Posts

Vi reiste inn tidelig idag morges, og fisket i sone 1. frem til klokka 16.30.

Jeg fikk tre o fisk på sluk, samtlige i karihølen, og han jeg var med fikk en på flue.

Det var masse fisk i sonen, helt fra moloen og opp til hytta, men den var ekstremt lite bitevillig!

Jeg så også en flott vill laks på moloen, en 5-6 kg tenker jeg, nydelig fisk[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiska bare i sone 1. Han jeg var med (Torbjørn) gadd ikke fiske lengre opp i elva, så da ble jeg også stående, selv om jeg tror at det nok hadde vært noe lettere å få den til å bite lengre oppe.

Det var ikke noe problem med løv i dag, og jeg så tre man i sone tre, så elva lider ikke av overfiske i ukene akkurat[} ;) ]

Skal du inn i helga eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn i morgen tidlig, en litt kort tur med en fra kopervik. Skal partybarty lørdag så blit nok ikke kjørbar på søndag.

Greit å vite at det er fisk i elva. Jeg fikk 2stk helt opp mot 1B forrige søndag, tror det er en bra plass, dypårå i stillå der. men Karihølen er bankers, står fisk der hele tiden viser det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest F. Mortensen

4 o-fisk i dag. Fisket fra sone 20-Torefoss og nedover til Børretzen(11). Veldig liten elv gjorde fisket vanskeligere enn tidligere - borti en del i tillegg. Virket som det sto en del fra sone 12 til 17, så en del særlig i Steinehølen og Bigstone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.