Gå til innhold
Fiskersiden

Kjedlig melding


pikewallis
 Share

Recommended Posts

stanga mi er knekt. Kona ringte meg i ettermiddag (jeg er på jobb i Helsingborg) og hun kunne fortelle meg at hun hadde knekt en stang jeg hadde i bilen. Hun viste ikke hvem det var når hun ringt, etter som hun var ute og stanga hadde hun satt hjemme. Hun skulle ringe da hun kom hjem og fortelle meg hvilken stang det gjalt. Jeg viste jeg hadde flere stenger i bilen, men det var to jerkstenger jeg virkelig ikke ville det skulle väre, men etter som hun hadde fortalt at den ikke var vanlig fiskesnöre på den, var det stor fare for at det var en av de.

Og det var det jo, walker light BFT stanga mi som jeg har rukket å bli så glad i, vi har hatt utrolig mange fine stunder i sammen. Vi har fisket mange timer i sammen med jigg etter abbor, men nå er den altså i 2 deler :angry: å tiden i sammen er forbi.

Å sitter er i Helsingborg nå å ikke väre sammen med den knekte stanga mi er töft, så i ren desperasjon gikk jeg ut å kjöpte meg en hamburger ( noe jeg abselutt ikke trenger) + brus med sukker og fire blader.

Jaktmark og fiskevatten,alt om flugfiske,digitalfoto ock fiske-feber. Så nå sitter jeg her på hotellrommet å pröver å glemme, ved å fordype meg i blader, men rett som det er faller jeg tilbake til de flotte turene jeg og stanga mi hadde i sammen. Vi skulle jo også ut i sammen i helgen, men nå blir ikke det noe av. Uff stanga mi og jeg er ikke sammen mer og vi kommer alldri til å bli det igjen .............hulk hulk .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen Pia her.

Stakkars Erik, men det er sånn som skjer når en oppbevarer fiskeutstyret i bilen på den måten du gjør. Men det er ikke sikkert det er jeg som har knekt den. Jeg oppdaget at den var knekt.

Kjære Erik gå å kjøp en ny. :angry:

ehehehehhe har du passordet mitt :blink::huh:

Da får jeg som om jeg finner meg en i morgen, tusen takk for at jeg får lov til å kjöpe ny ;) . Men det blir ikke helt det samme. Det var liksom jeg og stanga mi du knekte :angry:

Skal du selge Pia Erik?

B):o:)

Kan tolkes dit henn ja !!!!! Men ei dame som ber deg gå å kjöpe fiskeutstyr tror jeg det er best å ta vare på egentlig :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer Erik, dette var trist. :D

Jeg vet hvordan du har det nå for jeg har knekt et titalls stenger selv og nesten alltid er det favorittstanga som ryker. Kanskje det er fordi det er den som blir brukt mest og dermed ligger mest utsatt til.

En trøst er at det alltid kommer nye favorittstenger. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager på det sterkeste for ditt meget sørgelige tap... Vet hvordan det er å miste noen man elsker.. Jeg mistet min leatherman i sjøen for en tid tilbake! :D

Godt at jeg har en så og si ubrukt BFT Walker Lite stang i bilen... B) Som en liten trøst..........

PS! Hvorfor jeg er oppe nå sier du? Kjerringa kan jo ikke stå opp og fóre ungen om natta.. Hun jobber jo.. Akkurat som ikke jeg gjør det!! GRRR!

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker dette som ett desperat ønske om at du skal tilbringe mer tid hjemme....

Du kan også spørre Pia om hva som var bak i bilen i går, jeg vet det.

Jeg føler med deg !

Dette lukter det jobb av, var vel vårt nye gulv i gangen det da.

Men trua og håpet har nå kommet tilbake, når jeg var i Helsingborg sist, såg jeg (for meg) en ny BFT stang. Gikk opp til 40 gr og er 6,6 fot lang. Dette kan høres ut som en enda bedre jiggstang. Så nær det er lunsj på jobbet sniker jeg meg ut får å kanskje gjøre et innkjøp av denne stangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.