Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden og størst på sjøøret fluer


rikky
 Share

Recommended Posts

Hei

Har egentlig belyst det jeg ønsket i denne tråden. Må få sagt en gang til at jeg synes gutta på fiskersiden gjør en kjempe jobb, men er selvfølgelig ikke altid enig. Trur et forum som dette kan utvikles ved hjelp av diskusjoner.

Rikky

Hei

Til slutt vil jeg si til deg Remy. Jeg respekterer deg og ditt arbeidet, men er det slik at alle du ikke kjenner som ikke ønsker fult navn e post adresse tlf nr osv og ikke ønsker sin ID på nettet blir behandlet som useriøse. Om det er slik og jeg er en plage for dette forumet skal jeg med glede melde meg ut.

Rikky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som har erfaring ang leveringstid på fiskersiden.no? ventet ca 6 uker på noen fluer samt et flue sett no, fikk melding for en uke siden om at status var endret og pakken var sendt, er det normalt og bruke 6 uker + på levering?

etter to uker venting uten og ha hørt noe regnet jeg med at det hadde skjedd en feil, bestilte nye fluer fra en annen side en søndags kveld,disse kom tirsdagen samme uke.

noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Utseende på en Mickey Finn er høyst variabelt. Hvor du har fått det fra at det nødvendigvis skal være et lite hode uten, med (feilaktig beskrevet) "hackel" er for meg uforståelig. Noen av de eldste bildene du finner av en Mickey Finn har både "hackel", som du kaller det og gjerne stort hode. Her er det mange mange varianter...

Mickey Finn, slik den er bundet i sin opprinnelse har hverken stort hode eller hackle! Grunnen til at enkelte fluer får stort hode skyldes mangel på bindetekniske ferdigheter (hverken mer eller mindre) og når enkelte, som i linken din velger å legge på et hackle så kalles den også for en variant (slik det fremkommer av billedteksten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer aller mest på er hvordan en kvalitetsbundet Mickey Finn ser ut hahahahahahahahahaha :):)

Hei, hallo, ein krok med noe blankt i kroppen og litt hår.

Forøvrig har det lite med kvalitet om flua har stort hode, det har mest med utseende å gjøre.

Tror nok håra henger like godt på kroken.

Tipper de fleste fluer i samme størrelse med litt gult og rødt i fisker greit hvis man har ugudelig tro på en Mickey Finn eller variant av denne.

Fiskersiden størst på søfluer, den må man lengre ut på landet med B)

Vi har 97 kvalitetsbundne fluer som ikke er bundet av barnehender slik alle de andre har som har over 100 varianter, hahhahahaha, jeg ler meg rett og slett ihjel, unskyld den sarkastiske tonen, det er ikke mulig å unngå i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer aller mest på er hvordan en kvalitetsbundet Mickey Finn ser ut hahahahahahahahahaha :):)

Hei, hallo, ein krok med noe blankt i kroppen og litt hår.

Forøvrig har det lite med kvalitet om flua har stort hode, det har mest med utseende å gjøre.

Tror nok håra henger like godt på kroken.

Tipper de fleste fluer i samme størrelse med litt gult og rødt i fisker greit hvis man har ugudelig tro på en Mickey Finn eller variant av denne.

Fiskersiden størst på søfluer, den må man lengre ut på landet med B)

Vi har 97 kvalitetsbundne fluer som ikke er bundet av barnehender slik alle de andre har som har over 100 varianter, hahhahahaha, jeg ler meg rett og slett ihjel, unskyld den sarkastiske tonen, det er ikke mulig å unngå i denne tråden.

Godt vi kan få hverandre til å le, nå lo jeg og B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.