Gå til innhold
Fiskersiden

Hyttetur til vivesøl/strengereid


Marius-
 Share

Recommended Posts

Vi er to fluekompiser som har fått tak i oss en hytte i vivsøl området! Og skal dermed nedover på en aldri så liten fisketur denne helgen etter SØ! Noen som har vært i områdene og prøvd noe?! Vi er temmelig grønne på stedet, og det blir vel mest å prøve seg frem første gangen der nede. Båt har vi i form av en liten gummibåt med en 5hk på :lol: Så litt mobile er vi!

Send gjerne en PM om du er lommekjent eller bare litt kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA jeg er i "froland" (les hisøya)nå faktisk. Jeg har fiska en del bortover der, men kan ikke et eneste stedsnavn. Det vassdraget, husker jeg heller ikke navnet på, men det er fiskekort basert og har laksesesong. Men hele kysten der skulle ha greit med sø. Jeg fisker somregel i Tromøysund etter sø.

Buøya er en kanon plass. Ellers så får du bare lete deg frem.

Peder, Froland über alles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme igjen etter en lang helg med fiske. Og fisket det gjorde vi, opp 06 og ute før 08 etter SØ. Tilbake igjen når det mørknet. Dette gjorde vi 3 dager på rappen.. Resultat: 2 fisk. En BRUN :(

Vi var på buøya pikopath, KJEMPE flott der.. Men fisken var ikke spessielt bitevillig!

Og nå er undertegnede støl i armer og fingre etter sikkert flere tusen kast på kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.